Nekromanti Forumsfika i skåneland ?

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tänkte bara höra efter om det finnes nått intresse för forumsfika häär nere i skåneland ??
Blir ju lite lätt fikasugen nu när Tokholmarna snackar om forumöl & Göteborg verkar ha fått upp nått tempo åxå..
Vad säger ni andra ??
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Jag hade varit pigg på det, men har ganska ont om tid numera... men släng ut ett tillfälle så ska jag se vad jag kan skrapa ihop!
The_gorger borde väl också nappa och kanske yyy med?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ett förslag ifrån min sida då..

Vad sägs om att vi träffs här i Lund fredag. Vi kan vätt träffs på kulturen vid en 4-snåret eller nått sådant.
Hur låter det ?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Klart du är med !
& ja, varför inte.. Malmö är välll ika gott som Lund. bara det att jag hittar inte vattenhålen där så bra.. :gremblush:
Så vad föreslår du ??

/ Johan K, som icke hittar i Malmö
 

VildKatt

Warrior
Joined
17 Dec 2004
Messages
366
Location
Växjö, Snåland
Re: Ett förslag ifrån min sida då..

Ah, jag arbetar till 18 och sedan ska jag ha party. Men du får jättegärna komma om du vill! :gremlaugh:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Aech, uppobakd på fredagen..

Har stött på patrul här..
Måste jobba på fredagen, så det blir ingen forumfika för min del. Elelr nått party hos dig Vildkatten..
För det hade varit ämlans skoj att festa lite med dig !!
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Om detta tvistar de lärde...

För det hade varit ämlans skoj att festa lite med dig !!

Var inte så säker på det... :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
De säger så ja...

Var inte så säker på det...
Hehehe !
Så kan man se på det ja.. :gremgrin:
Sen att jag även måste ta en fest med dig åxå Gastono, med tanke på de senaste fotogrejerna man set på dig... & ja, jag m,enar den där prinsessa Leia-looken & den där oherhört snygga avataren på dig nu. Måste bara vara kul att se detta IRL.. :gremgrin:

/ JohaN K, som absolut kommer att ha med sin kamera på en fest med Gastono..... :gremtongue:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: De säger så ja...

Åhhå, utmana inte ödet nu kannesten... du vet inte vad du ger dig in på :gremsmile:
Jag försöker hålla mig undan kameror på fester (fram tills jag blivit onykter... dumt nog!)...
Hur som helst... ta inte med dig kamera om du skall till samma fest som jag, snälla? :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hade varit skoj,,,

Oj, fest på lördagen åxå..
Då är jag ute md mina lufsare & vandrar.. Så det får jag tyvärr hoppa åxå.. :gremfrown:
Men jag hoppasi af på en fyllerigning ifrån er, så jag vet att ni har det bra.. :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: De säger så ja...

Åhhå, utmana inte ödet nu kannesten... du vet inte vad du ger dig in på
Heheee !
Det där tar jag som en utmining min käre Gastono !!

Hur som helst... ta inte med dig kamera om du skall till samma fest som jag, snälla?
Well, vad får jag för att inte ta med kameran ??
Jag är mutbar..
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Japp, jag bangar :(

Tyvär Vildkatt men jag måste hoppa det, jag har helt enkelt inte pengarna för att kila iväg till Skåne och festa at the moment... :p
Det skulle varit väldigt trevligt, det är jag övertygad om men jag får ta det nästa gång.
Du kanske ställer till med fest i Gävle någon gång? :gremsmile:

Kannesten: Jag tänker inte försöka muta dig... bara be dig väldigt snällt och med väldigt stora hundögon! :gremsmile:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Japp, jag bangar :(

Kannesten: Jag tänker inte försöka muta dig... bara be dig väldigt snällt och med väldigt stora hundögon!
Hehe..
Ok, då.. Dessa ögon fick iaf mig at nästan tänka efter.. :gremwink:
 
Top