Forums titel kanske ska vara Symbaroum?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Eller till "Fria Ligan", helt enkelt? Eller skulle det antyda ett behov av underforum?
Ja, det skulle nog vara så. Och de har ju egna forum ... fast det har de ju för Symba också.

Jaja, ett namnbyte här är nog första steget.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,867
Location
The Culture
Eftersom de har egna forum skulle man ju också kunna ta bort det och flyta inläggen till det allmänna rollspelsforumet? Annars låter det vettigt att byta namn till Fria Ligan.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag har ingen häst i det här rejset, men det verkar heltokigt att det här forumet skulle heta något annat än Symbaroum, med tanke på att det är det enda som diskuteras här.
 

CapnZapp

Myrmidon
Joined
3 Apr 2008
Messages
3,998
Vad hette forumet tidigare?

Jag kanske har fel, men är inte WRNUs policy att enbart ha specifika forum för spel där tillverkaren bett om det?

Som ett minimum borde det finnas en klistrad tråd som förklarar att de officiella forumen för Symbaroum finns här:

 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Jag kanske har fel, men är inte WRNUs policy att enbart ha specifika forum för spel där tillverkaren bett om det?
Eller spel där det förutspås ske mycket diskussioner så att det blir prydligare att bryta ut det till ett eget forum. Jag gissar exmepelvis att det inte är WOTC som bett oss ha ett DnD-forum =)
 
Top