Nekromanti Forumsöl!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,886
Om jag åker till tre backar på torsdag veckan efter midsommar (26/6), följer ni mig då? Se detta som en inbjudan att få sola er i strålglansen från Härskaren och Ättlingen Vitulv.

Puss på er

/Violettulv
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Arr, matey

För er som inte vet är det här i stockholm det gäller :gremsmile:

Tre backar har väl bara 18 år i dörren va? Annars föreslår jag en flytt då 18 år skulle vara att föredra...
Ni som vet bäst får gärna lägga upp en vägbeskrivning.

själv kommer jag dyka upp hungrig som en ulv(?) först vid 21-tiden då jag slutar arbetet i Årsta först klockan 20:30.

Så. Rising? tänker du våga dyka upp den här gången?

Storuggla: Du minns att du lovade mig en öl? :gremgrin:

Andra som tänker/inte tänker komma?
Dante? Seter? Eksem? Gardener? Vindhand? alla jag glömt?

chrull
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag ska försöka dyka upp i alla fall, och tar isåfall med mig en bunt buttar till försäljning också. =]
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Arr, matey

"Så. Rising? tänker du våga dyka upp den här gången?"

Det är ju två veckor dit... Vem kan planera så långt i förväg? :^L

Vi får se. Om jag slipper en massa solsken å sån skit, så kanske... Fast om jag känner mig rätt kommer jag hitta på någon anledning att banga i sista sekunden ändå.

Så jag säger "nej". Om jag kommer ändå så blir det en bonus/läskig överraskning (beroende på hur man ser det)

/Rising
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Re: Arr, matey

aaargh

jag som hade kunnat skänka bort ölen storuggla är skyldig mig till dig...
jaja, en mindre öl till dig och en full chrull kommer alltså att levereras :gremcool:

chrull
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Om jag åker till tre backar på torsdag veckan efter midsommar (26/6), följer ni mig då?"

Hmm. Såhär på rak arm och krokig kaktus så... ja. Jag har inget annat inplanerat den tiden ändå så. :gremsmile:

"Se detta som en inbjudan att få sola er i strålglansen från Härskaren och Ättlingen Vitulv."

Aha! Du är inte muterad! :gremshocked:
Förresten, Torsdagar brukade/brukar väl Magnus Seter gå på någon pub och läsa en bok (inte högt då, utan för sig själv) om jag inte missmnner mig. Minns inte var dock.


Storuggla, spikar den 26e?
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Arr, matey

"Tre backar har väl bara 18 år i dörren va? Annars föreslår jag en flytt då 18 år skulle vara att föredra..."

För fem-sex år sedan hade de 18 år i alla fall. That's the extent of my knowledge. Jag kan förvisso glida förbi och glo på dörren idag eller i morgon om ingen har den infon i huvudet.

"Storuggla: Du minns att du lovade mig en öl?"

Ack! You magnificent bastard! Jag trodde du glömt! Ick! :gremshocked:


Storuggla, sorterar inte post
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Re: Forumsöl! (edit)

var det inte tre backar han brukade sitta på?

har för mig att jag kanske minns något liknande, kanske, liksom, tyyyyp

Om inte annars får han väl göra det nu :gremlaugh:

vägbeskrivning skulle vara praktiskt dock :gremshocked:

edit: seter+tre backar=sant

chrull
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,886
Vägbeskrivning

Här kommer adress + karta. Tegnérgatan 12-14, Stockholm.

Ses!

/Vulf
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Tjohoo! Öl, det är fina grejjer det, så ni kan räkna med mig (jag har visserligen tappat bort alla legitimationer jag har, och får ett nytt först om tre veckor, men det ska väl inte vara ett problem. Kan inte minnas att jag någonsin behövt bevisa min ålder på Tre Backar).
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,886
Re: Vicken tid?

Tja... jag vet inte riktigt. Jag kommer nog att vara där lite tidigare. Från 20 eller något sådant. Jag sitter oftast och trycker längst ner i källaren och ni vet ju hur jag ser ut så...

Nåja, om någon vill ha mitt mobilnummer så är det bara att skicka ett PM. Inte för att det är någon täckning i källaren :gremsmile:

/Vuffe
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Re: Vicken tid?

jag kommer komma dit vid 21 typ. slutar jobbet vid 2030 så det är inget jag väljer.
Då räknar jag med att folk är på plats, och framförallt planerar att sitta där länge :gremlaugh:

De som kan komma tidigare kan ju stå för tids-bestämmandet.

chrull
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
t-bana rådmansgatan blir närmast va? [nt typ]

kollar bara så jag inte är lost.

YMIR kanske kommer med också :gremlaugh:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: Vicken tid?

Jag slutar så tidigt så jag försöker nog också matcha klockan åtta på kvällen, jag måste hem rätt tidigt också nämligen. I be on the lookout efter en tatuerad galning.
 
Top