Nekromanti Forumsöl på BA, fredag 20 april

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
824
Location
Stockholm
Vicotnik, som blir allvarligt orolig att vi skulle dyka upp, efter midnatt, 20 män stark, i hans hem.

gizmo fnittrar.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
gizmo said:
Vicotnik, som blir allvarligt orolig att vi skulle dyka upp, efter midnatt, 20 män stark, i hans hem.

gizmo fnittrar.
Jag vet inte om jag håller med dig där. Men jag skulle inte bli förvånad ifall det hände.
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,208
Location
Stockholm
gizmo said:
Vicotnik, som blir allvarligt orolig att vi skulle dyka upp, efter midnatt, 20 män stark, i hans hem.

gizmo fnittrar.
Konstigare saker har hänt på forumsöl...
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Det finns en historia där Dante(?), Chrull(?) och Vitulv(?) gick förfriskade hem till salig Rising, innan Rising hade vågat börja dyka upp på forumsträffar. De ringde på hans porttelefon och vräkte ur sig diverse mystifika saker... stackarn.
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Foggmock said:
Det finns en historia där Dante(?), Chrull(?) och Vitulv(?) gick förfriskade hem till salig Rising, innan Rising hade vågat börja dyka upp på forumsträffar. De ringde på hans porttelefon och vräkte ur sig diverse mystifika saker... stackarn.
Haha det låter som Dante och Chrul åtminstone.
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,208
Location
Stockholm
Foggmock said:
Det finns en historia där Dante(?), Chrull(?) och Vitulv(?) gick förfriskade hem till salig Rising, innan Rising hade vågat börja dyka upp på forumsträffar. De ringde på hans porttelefon och vräkte ur sig diverse mystifika saker... stackarn.
Läser man gamla fina trådar om forumsöl så är det lätt att tro att det var bättre förr. T.ex: Aj, mitt hår gör ont.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Okej, vem slogs jag med igår? Bula, rivmärken, rejält blåmärke på höften och Axeln värker som fan.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
chrull said:
Okej, vem slogs jag med igår? Bula, rivmärken, rejält blåmärke på höften och Axeln värker som fan.
Det måste ha skett efter att vi skiljdes åt vid Skanstull.
 
Top