Nekromanti Forumsöl Göteborg

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Nu håller både 08orna och skåningarna på att dra ihop sig, och vi göteborgare ska la inte vara sämre?

Jag kan egentligen vilken dag som helst som inte är nästa vecka (möjligtvis lördag nästa vecka (den 27)). Någon som har koll på uteställen kan gärna föreslå någon sådan, emedan jag endast känner till dem som ligger på Chalmers.

Ett alternativ som kanske inte är det bästa är att träffas på Chalmers pubrunda som går av staplen den 1/11. Problem består av att det krävs en Chalmerist per annan person för att bli insläppt och att alla andra (nästan) är studenter. Jag har också problemet att jag väl egentligen ska gå med klasskamrater, men det är inte så noga. Dessutom så kan man inte köpa shots med "ren" sprit. Det är också en torsdag, vilket kan ställa till det för dem som arbetar.Fördelar är att det är snällt mot planboken och att det är fin stämning överallt.

/Marcus
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Vilket ju passar utmärkt, eftersom nästa vecka är utesluten för mig med (mattetenta). Jag siktar på veckan efter det, 29/10-4/11.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Den helgen är det BSK i Borås, men det utesluter inte en forumsöl, särskilt inte en på söndagen. Jag är nog på.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Varför inte forumsöl i Borås? Tar ju bara en timma med pendeltåg till Göteborg efter igen.

/Seinet Wintermute
 

Flurtis

Hero
Joined
27 Feb 2004
Messages
1,076
Location
Oskarshamn
Jag är lätt på oavsett Borås eller Gbg. Däremot så måste det ske på en lördag för mig.

//Flurtis
 
Top