anth
Vetefan
Det är inte överfall som jag är orolig för.Spider Jerusalem said:Jo men vem skulle anfalla en man med en haj?
Har du någonsin försökt tala förstånd med en busschaufför som anser att ditt husdjur är för stort för att ta med på bussen?
Det är inte överfall som jag är orolig för.Spider Jerusalem said:Jo men vem skulle anfalla en man med en haj?
Helt rätt, men det här är en vardag, Han kommer dit 21:00, de stänger 24:00 och det tar en halvtimme att tömma den på gas.gizmo said:Jag kommer nog få stryk för att vara för rationell, men.. på vägen hem kan man väl tömma och vika ihop hajen, eller?
Tro mig - den är för stor för att parkeras i taket på en SL-buss - den tar upp c:a 3 sittplatser.Spider Jerusalem said:Ja men vem skulle argumentera med en man som har en flygande haj?
Och säg att du kan parkera den i taket om det är så.
Måtten är c:a 1,5 m lång x 1,0 m hög x 0,5 m bred i uppblåst tillstånd.Spider Jerusalem said:Och säg att du kan parkera den i taket om det är så.
Tänkte du ta dig ut?Spider Jerusalem said:Kommer någon förövrigt att möta han på flygplatsen?
Kul att möta lite mer okända forumiter. Den trevliga stämningen gjorde att jag kommer att överväga att komma på någon mer forumsöl.Han said:Riktigt kul igår. Roligt att jag träffade mer nytt forumsfolk igår än vad jag gjorde på GothCon i år.![]()