Nekromanti Forumiter på SSK?

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Vilka härifrån tror att de kommer att synas till på Stockholms spelkonvent? Personligen kommer jag att kunna ses bakom ett av Dungeon of Doom-borden.

/Anders
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
"Personligen kommer jag att kunna ses bakom ett av Dungeon of Doom-borden."

Det är härligt med slavar, för jag kommer också komma på SSK och summan av alla konstiga mail jag fått från SSK-staben torde vara att jag är arrangör för Dungeon of Doom. Förhoppningvis blir vi en liten armé av forumiter.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Owl-style at SSK!

Jag har fått reda på att min semesteransökan har bifallits. Ergo, jag kommer sitta och ruva på SSK under fredagen och lördagen (söndagen ska jag på ett dop och svära i kyrkan).


Storuggla, not woo but hoo
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Me be there - u be Jane

Jag kommer dit mao. Jag lär mest hänga där det finns dnd minis, men även ta och dö lite i Dungeon of Doom (tror inte jag ska sikta på att vinna i år :gremsmirk:). Något rollspelspass ska jag bete mig lite i Gotterdamerung också. Typ så.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,472
Location
Stockholm
DofD in da house!

Jag, Herr Nils, Storuggla, Organ, Vulf och Dante. Allra minst.

Fast det är klart ... Organ visste du ju redan om ...

/M
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Blääää !
Som det ser ut nu så komemr det inte att bli nått SSK för min del, räknade ut att just den helgen komer att var min första lediga helg på ett atg, så det blir antalgien inget SSK för min del detta år.
För det hade varit förbenat skoj att träffa alla oträffade & träffade forumiter härifrån !
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Som det ser ut nu så komemr det inte att bli nått SSK för min del, räknade ut att just den helgen komer att var min första lediga helg på ett atg
Att vara ledig den aktuella perioden skulle de flesta se som en förutsättning för att kunna dyka upp och inte tvärt om... :gremtongue:

/Anders
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hahaha !
Ja, det är ju sant ! =) Det har du ju rätt i.
Tänkte just att det är gansak skönt att bara slapa en helg, utan att behöva var på G mest hela tiden.
Dock så hoppas jag på att besöka ett konvet till innan året tar slut !

/ Johan K, som iaf hoppas att alla får ett bra SSK !!
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Re: DofD in da house!

Tja, jag sa att jag skulle dyka upp, så det får jag välan se till att göra. Ska kolla med Lisa om hon vill med igen, men jag misstänker att hon har andra planer för nästa helg.

/Mask - lånar gärna lite saker för att lära sig D&D-reglerna någon gång. Man vill ju vara nyttig.
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Jag har inget internet hemma[ant]

:gremfrown:

Och inget sätt att föra över något från jobbdatorn. Eller spara något på den. Buh-hu.

/Mask - blev glad åt länken i alla fall :gremsmile:
 

JonasM

Veteran
Joined
19 Jan 2002
Messages
155
Location
Stockholm
A Game of You (dvs Anders Sveen och undertecknad) kommer att vara på plats med ett litet drop in-arrangemang. Om man vill testa några schyssta Forge-/indie-spel är det bara att dyka förbi -- mer info kommer under helgen.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: DofD in da house!

Du kan få låna mina 3.0-böcker om du vill.

Skillnaden mot 3.5 är försumbar (vilket betyder att den är så liten att den inte finns, fast bara lite).

Påminn mig om att ta med dem bara.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Re: Jag har inget internet hemma[ant]

Och inget sätt att föra över något från jobbdatorn. Eller spara något på den. Buh-hu.
Du får väl ägna din arbetstid till att läsa in reglerna. Lär dig prioritera för 17! :gremgrin:

/Anders
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Det är härligt med slavar, för jag kommer också komma på SSK och summan av alla konstiga mail jag fått från SSK-staben torde vara att jag är arrangör för Dungeon of Doom.
What is your command, master? (Bugar så djupt att pannan nuddar backen.)

/Anders
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,454
Location
Köping
Hällzon kommer...

...undertecknad alltså.
Antagligen studsar jag väl mellan Foxshoppen och DDM-rummet, som förra gången. Har inget inplanerat.
 

Jarl

Hero
Joined
17 Sep 2003
Messages
1,784
Dyker nog upp på fredagen och kanske en liten stund på lördagen, har dock inte anmält mig för några evenemang.
 
Top