Forumiter på medeltidsveckan

Zeedox

Hero
Salve!

Är det fler forumiter på årets Medeltidsvecka i Visby? :)

Vore kul med en minimeetup med andra rollspelare någon dag!

Ingen meet-up men hejade precis @kwarnberg efter att han SLat Hyckel och tror jag såg @Khan skymta förbi i publiken igår (men utan möjlighet att hälsa).

Last edited:
Jag är där och sätter upp Kalevala på en timma. Inga andra tydliga planer än så länge.

Jag e på plats. Kommer försöka hänga mycket hos Ligan på Frimis/Bistra Haren.

Jag och @Zeedox sprang på varandra och pratade ihop oss, så vi testar att föreslå en Forumöl på onsdag. Är 17.00 en bra tid? Plats Kapitelhusgården.

Jag är på plats! Kommer tjänstgöra som diskslav/scullery maid under matlagningskursen imorgon.

@Bifur @Zeedox jag kommer på forumsölen!

Kul. Då blir det av! (Känns som tre var minimum för att få kalla det en forumöl 😉)

Jag tar eventuellt med mig en rollspelande kompis och/eller en nördig syster också. Vi får se om de blir sugna!

Jag var i Visby över dagen idag med familjen, men inget häng vid "medeltids evenemangen" direkt...på båten tillbaka nu

I’m here. Enjoying the city and the festival in good company. The tournament show Tuesday was great!

Eftersom Kapitelhusgården är så extremt stor kan vi behöva lite hjälp att hitta varandra. Jag föreslår att den förste på plats postar ett inlägg och beskriver vilket bord hen tagit.

Back