Nekromanti Forumiter of the Rings

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Jag tänkte gnälla på att jag får spela en gammal galen gubbe

Det var den enda rollen som fanns kvar... :gremgrin:
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Jag blir ju upprörd.

ja, taskigt egentligen att en forumit spelar alla ringvålnaderna... det är ju inte så trovärdigt att det är samma kung som dött flera gånger liksom och dessutom klonat sig själv. :gremgrin: Om du blivit lovad femman så vill jag vara nummer sex.

/Balderk, tycker norrlänningar passar bra som ringvålnader
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Re: Jag blir ju upprörd.

Bah, Vitulv är tillräckligt cool och ondskeful för att kunna gestalta alla ringvålnaderna själv, sådeså! :gremlaugh:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
Re: Jag blir ju upprörd.

"ja, taskigt egentligen att en forumit spelar alla ringvålnaderna... det är ju inte så trovärdigt att det är samma kung som dött flera gånger liksom och dessutom klonat sig själv."

Men orka hålla reda på alla kungar. Det är inte kungarna som heter Vitulv, det är kungarna som är Vitulvar. Liksom, åh... "Kalla in Vitulv, Balderk, Debracy, Petter, Niklas, Helmer, Tuba, Lovis och Maj-Björn!"

:gremlaugh:
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,742
Re: Självcensur är bra...

...annars hade jag skrivit något i stil med att du kan få spela härskarringmuskeln, men det var en himla tur att jag lät bli...
Härskarringmuskeln? Nä, hade du sagt det hade då åkt på 115kg stryk. :gremwink:


Och var står det någonstans? Och du får köpslå med Vitulv om du kan få den femte, även om jag tvivlar eftersom han är den sötaste.
Står och står... muntliga avtal är också bindande. Mer kan jag inte säga för då måste jag tysta dig. Och dina guldfiskar.

Klart Vitulv ger upp den femte om han är den sötaste. Vitulv är väl ingen fjolla heller? Jag däremot, med min svallande man av mörkblont hår, är däremot mer fjolla än somliga tror och skulle bli en ypperlig #5!
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,937
Location
The Culture
Det var den enda rollen som fanns kvar...
Då ska jag vara tacksam alltså. Jag lovar att gå in i rollen ordentligt, som Robert DeNiro skulle ha gjort. Jag ska börja med att åldras 55 år! :gremwink:
Eller så kanske jag kan rita något om jag blir tillfrågad. Det är nog enklare...

Tillägg: Jag märkte förresten att stackars Glorfindel inte får vara med i den här versionen heller. Vad har han egentligen gjort för ont?

/tobias
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Barliman Smörblomma? Hahahaha! En glömsk tjockis omgiven av fyllon? Ja men det är ju så rätt det kan bli, även om jag inser att det mer är en lyckträff än något annat.

Generellt måste jag säga att rollerna är perfekt fördelade, jag skrattar gott och har enorma förhoppningar! Du är en kreativ grabb!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
Re: Forumiter of the Rings [edited]

"Barliman Smörblomma? Hahahaha! En glömsk tjockis omgiven av fyllon? Ja men det är ju så rätt det kan bli, även om jag inser att det mer är en lyckträff än något annat."

Haha, jo, det var nog tur alltid. Det var lite "Vem ska Eksem få vara?", "Smörblomma är kvar...", "Skitbra!".. Tur alltså... :gremlaugh:

"Generellt måste jag säga att rollerna är perfekt fördelade, jag skrattar gott och har enorma förhoppningar! Du är en kreativ grabb!"

Tack, tack, men jag kan inte ta all ära för det här. Mycket är Feuflux förtjänst. :gremsmile:

[Edit]: Och dessutom har jag ju inte gjort något än... :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Re: härskarringen?

Eftersom jag har dig lindad runt fingret? :gremwink:

Nope, eftersom du har honom i en kedja inanför tröjan. :gremwink:
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Bra castat! Och jag är så nöjd med Balrogen! Jag ska verkligen försöka sätta mig in i hans plågade stackars demonsjäl och ge karaktären ett större djup! :gremwink:

Kul initiativ lusse, Öh...yass! Kul att bli inkluderad i produktionen! I specialsläppet (extended) av dina seriealbum sen, får jag kommentera produktionen i de obligatoriska dokumentäralbumen som medföljer i boxen? :gremgrin:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
"Och jag är så nöjd med Balrogen!"

Härligt! :gremsmile:

"Kul initiativ lusse, Öh...yass!"

Morr och du vet inte om det är roligt än... :gremwink:

"I specialsläppet (extended) av dina seriealbum sen, får jag kommentera produktionen i de obligatoriska dokumentäralbumen som medföljer i boxen? :gremgrin:"

Det skulle väl kunna gå antar jag... :gremlaugh:
 

Muggas

Hero
Joined
16 Nov 2001
Messages
1,015
Location
Stockholm
Och vad ska jag svara? "Morr, vrååål?" Balrogen är nog inte mkt för debatterande... men åtminstone lämnar jag Schweiz i mitt åsiktstyckande, för att bli mer radikal åt det ondskefulla hållet... även om svaren på de flesta raffinerade inlägg blir just: "Morr, vrååål!" :gremwink:

Ska bli kul att se när jag spöar skiten ur samliga i fellowship i yass alternativa ringenversion! (=önsketänkande) :gremwink:
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,496
Location
Stockholm
Ha! Han fick bara en kopia!

Ringen är min! Bara min! Min, min, min, min!

Var la jag den nu igen?

Bilbo
 
Top