Nekromanti Forumitdröm - Mekanurg

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
I drömmen var jag hemma hos Mekanurg. Han hade tatuerat sig på armarna med hebreiska bokstäver som bildade någon sorts kabbalistiska symboler. (Mekke är typ den sista personen i världen som skulle tatuera sig IRL)

Han visade också en film han spelat in från en obskyr kanal vi inte hade i Arvidsjaur. Han hånade mig för detta. Han hade letat efter filmen länge; det var en svensk remake av Zorros märke på den tiden filmerna var svartvita. Den hade flyttats till Halland "under den danska ockupationen" (wtf?)

Sedan gick drömmen över i själva filmen men den minns jag inte mycket av. Jag vill tro att Thor Modéen var med (han spelade ju i princip Lille John i den svartvita svenska Robin Hood-remaken Harald Handfaste), men kan tyvärr inte. Det är en ren efterkonstruktion.

Erik
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"I drömmen var jag hemma hos Mekanurg. Han hade tatuerat sig på armarna med hebreiska bokstäver som bildade någon sorts kabbalistiska symboler. (Mekke är typ den sista personen i världen som skulle tatuera sig IRL)

Han visade också en film han spelat in från en obskyr kanal vi inte hade i Arvidsjaur. Han hånade mig för detta."


Är det något som Mekanurg skulle göra IRL då?
Fast ja, det är väl bättre än att du drömde att han vart animerad i Japan som Mecha-Nurg eller något.


Storuggla, med borrar som armar!
 
Top