Nekromanti Forumitdröm (going crazy)

Feuflux

omjonasson.se
Okej, nu har jag drömt att jag gått omkring på en mässa (antagligen inspirerat av mitt mässbesök i Göteborg) tillsammans med magoo och pratat om att skaffa barn. Inte ihop med magoo då, men hon hade pep-talk med mig om fördelarna med att skaffa barn ihop med min flickvän.

Det går förstås bara att tolka den här drömmen på ett sätt: jag håller på att bli galen.

Det går förstås bara att tolka den här drömmen på ett sätt: jag håller på att bli galen.

Det, eller att ditt öde är att bli umeåbo.

//erik. join us…

Ha! Jag kan styra dig genom dina drömmar!

Fast jag ger inga såna pep-talks, mina barn är söta som sirap så det är de som övertygar folk om att det är värt att föröka sig. Och så här ser de ut:

movdb1.jpg

Aja, så farligt är det väll inte.. :gremgrin:
Det kunde väll vara värre, så att säga.. Att just bli peppad för een sdån här grej är väll trevligt.

/ Johan K, som lätt skulle bli pappa.. om man nu hade flickvän vill säga.. :gremsuck:

Verkar ju lovande att skaffa kids... Jag antar att du skickar dem runt kvarteren för att sälja tidningar och sånt som extrainkomst. Vem vågar säga nej liksom.

Back