Nekromanti Forumfika i Göteborg

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
När?
Var?
Hur?

Givetvis har jag förslag:
När: Näst-nästa helg, alltså andra helgen i Maj (12 eller 13 Maj).
Var: Det har jag ingen som helst aning om dock, kanske picnic i Slottskogen?
Hur: Precis hur man vill!

/Seinet Wintermute - Alla som är intresserade, lämna in en intresseanmälan i form av att svar på denna tråd. Blir deltagarantalet för lågt kommer det hela antagligen att blåsas av.
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
jag är alltid på i mån av tid, men har väldigt sällan tid... så om alla andra bokar försöker jag gärna droppa förbi :gremwink:

-Gunnar (skulle föreslå grill vid kyrkogården brevid Ulleiv hellre än slottskogen)
 
G

Guest

Guest
Jag är intresserad... så länge det inte är en tisdag, onsdag eller söndag, då är jag upptagen med föreningsaktiviteter, det vore riktigt trevligt med slottsskogen faktiskt, om vädret är lika bra som nu vill säga.

/Zorbeltuss who will play Hearts of Iron 2: Doomsday: Armageddon within half an hour at the Lan.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Vilken kyrkogård syftar du på nu, den där "Tänk på döden"-kyrkogården?

Jag är på faktiskt, kan man samtidigt titta på fina gravar och sådant.

/Seinet Wintermute - Är mätt efter pizzan i alla fall
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Forumgrill! Låter som ett måste!

Jag jobbar 6-12, nästan varje dag, ca 5 minuter från Ullevi. Jag vill vara med vilken dag som helst!
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Jag kanske kan. Fast akta er - det är såvitt jag vet Nato-övning i stan då, med en massa krigsfartyg, däribland ett mindre hangarfartyg, i GBS hamn :gremsmile:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag vet, mina kollegor håller fullt upp med att förbereda så att de skall ha nätanslutning och sådant för övningen. Jobbar ju åt försvaret nu igen, får se ifall man får jobba något med övningen själv, hade varit kul.

/Seinet Wintermute - Har dock 4 timmar flexledigt imorgon
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Vilken kyrkogård syftar du på nu, den där "Tänk på döden"-kyrkogården?
Självklart menar jag den! Ligger bra till och mysig stämmning :gremgrin:

-Gunnar (ser tänk på dödenskylten från sovrummet)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Så det är egentligen bara för att du bor snuskigt nära som du tycker att vi skall ta det där?

Det är ju skitbra, i händelse av dåligt väder får du se till att baka bullar så sitter vi hemma hos dig då.

/Seinet Wintermute - Skrev en notis om det på förstasidan också
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Jag vet inte riktigt hur jag ligger till men det är inte omöjliygt att jag dyker upp och förpestar eran tillvaro en stund :gremsmile:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Det fina med sådana här saker är ju att alla som vill komma får komma :gremsmile:

Hur blir det med tillgången på grillar, är det någon som är veggie som inte vill grilla sitt på samma grill som någon annan grillar korvar på eller något sådant?

Det bästa är väl att handla med sig ett gäng engångsgrillar antar jag, då kan man ju göra sig av med dem relativt enkelt efteråt också.

/Seinet Wintermute - Funderar på vad jag skall hitta på ikväll
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Så det är egentligen bara för att du bor snuskigt nära som du tycker att vi skall ta det där?

Det är ju skitbra, i händelse av dåligt väder får du se till att baka bullar så sitter vi hemma hos dig då.
Självklart, om jag är hemma vill säga... jag är dubbelbokningarnas man i år :gremtongue:

-Gunnar (har nog en helg helt tom i juli)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Annars kan du ju lämna lägenheten olåst så att vi andra kommer in :gremwink:

/Seinet Wintermute - Kommer med grymt bra förslag!
 
Top