Nekromanti Forumbugg - senaste inlägg

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Noterade en konstig sak (vet att det finns högvis med kända buggar och att vi planerar plattformsbyte, men tar upp det ändå).
Senaste inlägg i högermenyn visar mitt svar korrekt, men Senaste inlägg för subforumet visar Vimes inlägg, trots att mitt svar var typ det femte inlägget efter hans. Inte så klockrent eftersom det redan är svårt att upptäcka nya svar i spelforumen.

Hoppas det funkar att bifoga screenshot nu då...

 

Attachments

Rhodryn

Hero
Joined
23 Sep 2013
Messages
977
Kan tillägga att i Kranks GoT säsong 7 tråd så är Kranks senaste inlägg visad som sista inlägget, men där har varit 5 inlägg sedan dess. Dessutom så avataren som sidan vissar för Krank på trådens egna senaste inlägg's indikatorn för tråden visar inte Kranks avatar, utan visar min avatar... vilket kanske är lite logiskt, för att än så länge är mitt inlägg det senaste i tråden.

Ser samma grej i det "fönstret" till höger på forumet för "Senaste Inlägg", där Kranks inlägg är den som det fönstret indikerar (trots att där är 5 nya inlägg), och att även avataren som vissas för Krank där är min avatar.

Tror inte jag har stött på detta problemer innan på sidan faktiskt dock... så vet inte om detta är ett nytt problem, eller om jag bara har haft tur, och/eller helt enkelt bara missat det.
 
Top