Nekromanti Forum!

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Sidan lider fortfarande av barnsjukdomar som kommer att fixas snarast. Fast jag tog samma väg som du och hamnade på det nya forumet så...

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det består i ett av två fel, antingen så är det din namnserver som inte riktigt fattat att den alltid ska skicka till det nya forumet, eller så är det din browser som tror att det är det gamla forumet ska visas eftersom den har den i cachen. Det är hur som helst inte fel på sidan vad jag kan se, om allt i cyberjymden gjorde som de skulle så skulle det fungera. =]

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
På grund av att många tyckte det var onödigt att splittra upp den allmänna diskussionen i två olika forum så har de nu slagits ihop till ett, det allmänna rollspelsforumet.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Men hur ska man undvika att ens nyfikna spelare inte ska se allt jävelsskap som diskuterar om man ska använda imot dem?
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det kunde du ju inte innan heller, mer än att säga åt dem att inte läsa i spelledarforumet, så du kan väl säga att dem att inte läsa de inlägg du gör om något visst, typ skriv något i rubriken eller så.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
Kunde man det på det förra forumet för spelledare då? Nej just det... det är ju liksom lite svårt att hindra folk.
Fast någonting kanske man kunde ha klurat ut... fast det kan man ju också överlämna åt redaktörerna som tur är - man vill ju inte behöva tänka FÖR mycket. /images/icons/smile.gif

/Erik, spelledaren
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Men hur ska man undvika att ens nyfikna spelare inte ska se allt jävelsskap som diskuterar om man ska använda imot dem?"

Kunde du hindra dem förut?

- Krille

- Krille
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Spelledarforum

Det är inte så svårt att skapa en grupp för spelledare och bara tillåta dem att läsa i spelledarforumet, men hur ska vi kunna kontrollera vilka som är spelledare och inte? Och man kan ju vara spelledare för något annat men vara spelare i en kampanj som diskuteras också... Det är helt enkelt lite klurigt att få det bra för alla. =]

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
Re: Spelledarforum

Det var väl ungefär det jag tänkte. Har bara lite problem att uttrycka mig klart ibland, särskilt när jag sitter en god hamburgare framför datorn. /images/icons/smile.gif
Så du får ursäkta mig. /images/icons/blush.gif

/Erik
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Re: Spelledarforum

särskilt när jag sitter en god hamburgare framför datorn.

Vad menar du med detta?
 
Top