Nekromanti Forum träff i sommar!

G

Guest

Guest
Nu börja sommaren närma sig med stora steg och för min del är det inte mycket mer planerat än roskilde festivalen och nu är jag riktigt sugen... Men men... om det är några som ska ner till våra grannar i Danmark under festivalen så skulle det ju vara lite småkul med en liten forumträff någon dag... Det kan ju bli allt ifrån öldrickande & fotbollsspelande till knytnävar och näsblod... Jag kanske önskar mig det första alternativet men jag är öppen för allt :gremwink: Finns det något intresse?
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: samt för SRF, Wacken, Dynamo, etc...

Jag tycker alltid det är kul att träffa folk från forumet, hoppas ni tycker lika... försök träffas så mycket som möjligt.

/Seinet Wintermute - Skall nog inte på någon festival i sommar
 
G

Guest

Guest
Kanske det...

Men inte för min del i alla fall... jag hoppar över hultsfred för att satsa helt på det underbara roskildefestvalen... Men varför inte styra upp lite fler möten på en del andra festivaler... det är ju helt ok...
 
G

Guest

Guest
Vad trevligt!

Trodde jag var helt ensam :gremlaugh: Men men... nu är vi ju i alla fall två stycken på forumträffen :gremwink: Men kom igen nu alla... visa upp er så vi kan göra något riktigt utav grejen...
 

UnConnected

Veteran
Joined
10 Apr 2002
Messages
162
Location
Göteborg
Re: Vad trevligt!

Jag dyker upp på roskilde i alla fall. Kan ju inte missa alla stor band som är där i år, och så börjar det bli lite tradition också.
 
G

Guest

Guest
Då var vi tre! (Hurra)

Jo jag håller med dig... Det är faktiskt bra utbud på många festivaler i sommar... Men det behöver ju knappt komma något bra band för att man ska ha kul på roskilde...

Så kan man räkna dig som det tredje vilsna fåret som uppsöker flocken på roskilde (forumträffen alltså?)
 

UnConnected

Veteran
Joined
10 Apr 2002
Messages
162
Location
Göteborg
Re: Då var vi tre! (Hurra)

Nej det är väldigt trevligt på Roskilde vare sig banden är bra eller inte.

Och du kan gärna räkna med mig. Alltid kul att träffa nytt folk, och forumiter är inget undantag.. :gremcool:
 
Top