Hey hey pojkar, lugna ner er. Själv så blev jag inte de minsta upprörd när jag läste Raistlins inlägg första gången. Jag blev däremot lite chockad när jag ser hur han får två blaffor till megasvar.
Har nyss försvarat vårat forum från att vara enbart en hyllningskör till Riotminds så detta gör mig lite irriterad. Att Kithiva kommer in och ger boken 9/10, vilket borde motsvara top 10 rollspelsböcker som någonsin gjorts är ju något som är mycket mer chockande än att en kille kommer in och sågar boken.
Raistlin säger precis vad han tycker och det har man rätt till på forumet. Han backar även upp varför han tycker boken är dålig, och om ni frågar mig så är det inte dåliga argument han kommer med. Att köpa en bok för nästan 300kr innehållandes nästan exakt samma magier som grundboken fast med nya namn och ett par stämningsberättelser? Är det ett skämt?
Jag har inte boken, har dock beställt det, så jag kan inte uttala mig i frågan. Läs lite recensioner i DN eller annat (mer seriöst) dagblad så får ni se på elaka.