Forumträff Forumöl i Stockholm fredag 19 november!

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,512
Om det kan vara till någon tröst kan jag meddela att jag inte heller kände igen honom direkt på fotot, men jag är å andra sidan dålig på ansikten också. :)
Vi får hävda på att stövelkattens utseende förändrats. Inte för att jag vet om det faktiskt är så, men det är alltid skönt att ha något att skylla på.
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
587
Klurade lite på att gå (gillar ju BAGS) men krafterna sinade efter en enhetsdag på jobbet. (Samt att om jag skulle dyka upp och vara representativ i enlighet med min forumnärvaro skulle jag sitta två bord bort och inte säga nåt.) Men, det verkar trevligt, och kanske nästa gång då, om det blir igen.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Klurade lite på att gå (gillar ju BAGS) men krafterna sinade efter en enhetsdag på jobbet. (Samt att om jag skulle dyka upp och vara representativ i enlighet med min forumnärvaro skulle jag sitta två bord bort och inte säga nåt.) Men, det verkar trevligt, och kanske nästa gång då, om det blir igen.
En sak som jag ibland tycker är skönt med forumsträffarna är att det går att gå dit och bara sitta och lyssna. Kanske presentera sig, men inget mer än så. Och sen bara känna sig som en av flera nördar, där någon (Dante) håller låda och berättar sina dråpliga historier för trettiofemte gången.

Och ibland pratar jag för mycket själv. Det beror på humöret, men alla har sin plats.
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
587
Tack Magnus, det låter fint! Nu känns det som att jag, oavsett ork, kanske kommer förbi nästa gång (rentav säger nåt).
 
Last edited:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,832
Location
Stockholm
Jahopp.

I söndags blev jag plötsligt väldigt förkyld. Igår beställde jag ett hemtest. Idag fick jag veta att jag testat positivt för en pågående covid-19-infektion.

Med tanke på att inkubationstiden är 2–14 dagar är det troligt att jag var smittad redan i fredags.

Jag tänkte att det kan vara relevant information för er som var där.
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Jahopp.

I söndags blev jag plötsligt väldigt förkyld. Igår beställde jag ett hemtest. Idag fick jag veta att jag testat positivt för en pågående covid-19-infektion.

Med tanke på att inkubationstiden är 2–14 dagar är det troligt att jag var smittad redan i fredags.

Jag tänkte att det kan vara relevant information för er som var där.
Tack för info. Sjujäkla otur, krya på dig!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,814
Vad surt.. Jag testade mig någon dag innan ölen och fick negativt, men då kan det ju vara bra att testa sig igen. Stort tack för infon! Krya på dig!
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,231
Jahopp.

I söndags blev jag plötsligt väldigt förkyld. Igår beställde jag ett hemtest. Idag fick jag veta att jag testat positivt för en pågående covid-19-infektion.

Med tanke på att inkubationstiden är 2–14 dagar är det troligt att jag var smittad redan i fredags.

Jag tänkte att det kan vara relevant information för er som var där.
Oj! Krya på dig Dante. Har beställt hemtest för att vara på säkra sidan.
 
Last edited:

ÅkeZorkh

Problematisk fiskhandlare från Bretagne
Joined
16 Dec 2018
Messages
485
Jahopp.

I söndags blev jag plötsligt väldigt förkyld. Igår beställde jag ett hemtest. Idag fick jag veta att jag testat positivt för en pågående covid-19-infektion.

Med tanke på att inkubationstiden är 2–14 dagar är det troligt att jag var smittad redan i fredags.

Jag tänkte att det kan vara relevant information för er som var där.

" Och såklart: Kom dubbelvaccinerad, och stanna hemma om du har covid-symtom. "

HUR KUNDE DETTA HÄNDA?????????
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
" Och såklart: Kom dubbelvaccinerad, och stanna hemma om du har covid-symtom. "

HUR KUNDE DETTA HÄNDA?????????
 
Top