Nekromanti Flickvän

Kameli

Warrior
Joined
19 Oct 2000
Messages
201
Location
Kiruna
Vg Radera detta [nt]

Jag kunde inte radera desa med. själv så nu får ni faktiskt förtjäna er lön!!

David -Ta inte illa upp, jag skojjar ju bara lite med er :)<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by kameli on 2001-01-25 12:02.</EM></FONT></P>
 

Kameli

Warrior
Joined
19 Oct 2000
Messages
201
Location
Kiruna
Sannitära olägenheter

Att vara fånge i en cell med orchernas latrin i rak förbindelse ovanifrån är ingen dans på dasspapper det heller :|

David -Hände i D&D expert

Varför vara vacker när man kan vara ful?
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Vg Radera detta [nt]

Jag kunde inte radera desa med. själv så nu får ni faktiskt förtjäna er lön!!

Tänk om man kunde få betalt för det man gör på www.rollspel.nu... Hur lyckas du så många gånger (tre i samma tråd) skriva dubletter? Är du en otålig individ, eller vad gör du?

/Azagthoth
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
I nämnd ordning:

Om hon inte spelar rollspel kommer du antagligen att spela mindre. Eller så tar förhållandet slut. Poängen är att hon antagligen vill träffa dig.

Jag skulle tro att det beror på vilken ålder och umgängeskrets du frågar. Lajvkillar verkar oftare ha flickvän än vanliga rollspelare, kanske för att det är fler tjejer som lajvar. Man vill dela intresse med den man är ihop med.

Bra fråga.... ska du ha det på quenia eller?

Vavva - Den onda kramerskan
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Njaäeåoiö...

Vad är det för fascinerande med fenomenet spelande flickvänner? *inser plötsligt att hon är facsinerande*
Jaja, alltid bra för egot /images/icons/laugh.gif

Skulle nog inte kunna vara med varken en tjej eller kille som inte spelar rollspel. Försökte en gång, men det tog slut eftersom vi aldrig träffades och inte delade så mycket. När jag pratade om mina kampanjer och världen jag höll på med frågade han uttråkat om vi inte skulle äta snart...

Jag tror att ganska många tjejer skulle kunna tycka om rollspel, bara de fick en chans. När man är medsläpad flickvän på ett rollspelsmöte uppstår dock några problem...
1, Kampanjen är ofta gammal, ergo: Man har svårt att komma in i det
2, Man blir inte tagen på allvar. Man är ju ändå bara en medsläpad flickvän och ingen vet ju hur länge det kommer att hålla...
3, Efterosm man inte känner folket så väl som de känner varandra är dte svårt att bryta in och ta för sig. Oftast slutar det med att tjejen sitter tyst och ritar i karaktärsformulärsmarginalen (phu! Långt ord!)



Vavva - Den onda kramerskan
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,419
Vad är qurnia?

Yassilus
--
Det som inte dödar det härdar....
 

Sarah Blå

Veteran
Joined
2 Jan 2001
Messages
34
Location
södermalm, stockholm, sverige
Re: Kanske har hans

nä, jag tror inte att skälet är tillfredsställelse för mig.
Man kan ju lixom inte likna ett förhållande med rollspel, det e ju två helt skilda saker. Men ... äh jag vet inte förresten...
skit samma.

bajs i håret
/sarah blå
 

Gaxar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
238
Location
Göteborg
Re: Ugh...

hoppas att du inte fick långvariga psykiska problem

Åh jo... /images/icons/cool.gif

-Gaxar, van vid att ha dom men inte att få dom
 

kragghack

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
219
Location
Umeå
Stäm henne! Stäm henne! (nt)

på minst 50 miljoner dollar.

Ashes to Ashes
Dust to Dust
Kragg Hack remains
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Quenya

Oups. faktiskt en tangentbordsslip som kom igenom kontrollen :)

Vavva - Den onda kramerskan
 

Kameli

Warrior
Joined
19 Oct 2000
Messages
201
Location
Kiruna
Re: Vg Radera detta [nt]

Jag kunde inte radera desa med. själv så nu får ni faktiskt förtjäna er lön!!

Var ju faktiskt menat som ett litet skämt. Ni har all min respekt för att ni håller igång det här forumet samt hemmsidan, vilket är mer än jag orkat med min sida.

Det lilla misstaget beror på att jag var alldeles för snabb på knappen, samt en felstavning. Dessutom så kunde jag inte radera medelandet utan enbart redigera texten, så istället för tre likadana medelanden så ändrade jag dem så att det klart skulle framgå till vart de skulle.

Mvh David


Varför vara vacker när man kan vara ful?
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
På 1 svarar jag
MER, men det har ju också orsaken att jag anlitade honom som rollspelslärare innan jag tog honom till make.
På 2 svarar jag
För statistik och anlita SVEROK som kanske kan göra en liten statistikuppgift - men jag föredrar att ha en make...
På 3 svarar jag
Inget och tiger....
*morr*

Lady Silver Wolf - There is but a thin line, between Man and Beast
 

NisseHult

Veteran
Joined
9 Sep 2000
Messages
90
Location
Karlskrona
Var inte Mamlukerna (varav vi har fått ordet "mamelucker") en Egyptisk samhällskast som var krigare men som också kastrerades vid tidig barndom? Eller var det myrmidoner?

"Ursäkta, har någon sett en fem meter hög hund springa förbi?"
En RP i en av mina krönikor.
 
Top