WRNU "Flest inloggade användare var 1.067, kl. 07.12 den 10 December 2019"

Jag tror man har försökt göra dokumentärer om det, men det går inte riktigt att förmedla.

Oj, du borde verkligen läsa igenom reglerna innan du postar något sådant här. Jag drömmer fortfarande mardrömmar om 2019-12-10. Det är inte OK att bara ta upp det utan någon sorts trigger-warning. Det framgår tydligt i den utredning som moddarna körde som en post-mortem.

Vi vet alla vem som genomgick apoteos och blev avataren av Rollspel.

För att få slute på spekulationerna kan jag säga att det faktiskt var ... vänta, det ringer på dörren, ser ut att vara två snubbar i solglasögon och svarta kostymer. Kommer tillbaks snart och förklarar vad som hände!

Magnus Seter;n349185 said:
För att få slute på spekulationerna kan jag säga att det faktiskt var ... vänta, det ringer på dörren, ser ut att vara två snubbar i solglasögon och svarta kostymer. Kommer tillbaks snart och förklarar vad som hände!

I'll hold my breath waiting!

Magnus Seter;n349185 said:

Låter som Hårda bud.

Back