Nekromanti Fler tabs i vault

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Då två tabs inte räcker efterlyser jag en tredje tab.

Tanken kan vara följande.
Tab 1: Som det är nu, d.v.s. allt möjligt som folk kan tänkas vara intresserade av.
Tab 2: "Gathering"-grejjer, d.v.s. råvaror såsom metallmalm, skinn, hudar, blommor (i stort sett som det ser ut idag). Även "ovanliga" fiskar såsom Oily Blackmouth, Firefin, Stonescale Eel. Sådant som kommer från mining, herbalism, skinning, fishing.
Tab 3: "Crafting"-grejjer, sådant som metalltackor, tygrullar, pärlor och ädelstenar, div. recept. Kort sagt, sådant som används till yrken som blacksmith, tailor, alchemist, cooking, jewelcrafting, leatherworking, enchanting. Här kan även sådant som inte säljer bra på AH läggas för disenchant.

Hur låter det förslaget? Nästa sida i valvet kostar väl 500g om jag inte minns fel, finns för närvarande runt 200g i valvet. Kan vi vara runt 10 personer som lägger 30g var?

/Seinet Wintermute - Vill gärna se gillet växa så vi kan ha 40-mannaraider någon gång :gremlaugh:
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
En jävla massa tyg

Eh, jag slirar lite i topic här, men eftersom guildvaulten handlar om att dela prylar så passar jag på. Jag råkar just nu sitta på bisarra mängder linen cloth, och även om det är onödigt att fylla upp hela valvet med det så skickar jag gärna det till någon som vill startlevla upp first aid eller tailoring med nån alt eller så. Låt mig veta vart jag ska skicka det!
 
Top