Nekromanti Flame Warriors

Jaggernaut

Hero
Joined
6 Aug 2003
Messages
941
Vi hoppar till frågan med ens.

Vilken typ av Flame Warrior är du? Gärna med en liten motivering också :gremtongue:

Får väl föregå med gott exempel.

Jag tycker att Big Cat passar in bäst på mig själv för jag undviker allt som oftast hetsiga diskussioner, kanske mest för att jag inte finner ämnet intressant eller inte är så insatt att jag känner att jag skulle tillföra något vettigt. Men finner jag något intressant så kan jag kasta mig in i "strid".

Ähh...nu då jag läser igenom Big Cat igen så ser jag att det inte riktigt stämmer men låter det vara kvar ändå (mest för den fina bilden på katten)...

/Jaggernaut - hårbollar
 
Joined
25 Jun 2000
Messages
1,243
Location
Stockholm,Svearike, Tellus, Vintergatan
Hmm jag är nog en lurker tror jag... Brukar inte slänga mig in i disskussioner. Jag gillar mest att luta mig tillbaka och observera och låta andra sköta diskussionen åt mig :gremwink: Sedan om jag tycker att det fattas nått så kan jag möjligtvist slänga in några ord.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Äh, inget test med frågor som man kunde spy över, så jag orkar inte läsa igenom allting.. Nog för att det var rätt lite text på varje, men ändå.. Så kan någon (o)vänlig själ läsa igenom det och försöka beskriva mig?

/Han som funderade på att starta en tråd om de forumiter man vill ha som spelledare, men orkar inte
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
Hejsan,

Lurkern lvl 4 Impostor lvl 2 känns lite som mig.

Skriver inte så mkt, utan läser bara allting som skrivs och när jag väl skriver så gör jag det för att stå upp för den sida som inte är representerad. Behöver inte vara mina åsikter jag stångar mig blodig för utan bara en åsikt.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Det jag hatar med den här sidan (den är egentligen asgammal - en sann klassiker) är att när jag först såg den så kunde jag ha svurit på att en av kategorierna hette "Big Dog and Little Yapper" - vilket jag yahooade på aslänge till jag till slut hittade sidan igen, via en sökning på "kung fu master" (yeah, fick minst sagt gå igenom en -massa- annan skit innan jag hittade rätt igen, det var bara de två jag var säker på att jag kunde namnen på). Nå, sidan äger. Spot on.

Nu är det lite vanskligt att säga vad man själv tycker att man är för något - för de roligaste kategorierna är ju sånt som man tycker att andra är. Det skulle vara roligt att veta vad folk tyckte att jag var, exempelvis.

Nå, jag har tidigare varit urtypen för en Duelist (med Krille och några andra som mot-duellister), men numera är jag nog mer av en kombinerad Artful Dodger/Filibuster. Men jag går allt mer och mer mot att bli en Kung Fu Master; allt oftare nu för tiden släpper jag bara när någon börjar mopsa - för att välja mina strider med större omsorg; såsom att läxa upp dem som inte kan uppföra sig i irrelevanta trådar där jag inte behöver störa diskussionerna för andra forumiter. Men jag hoppar fortfarande in för snabbt i ideologidiskussioner (bland annat) för att vara en riktig Kung Fu Master.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,688
Location
Värnhem, Malmö
Det är ju svårt att beskriva sig själv, speciellt när personligheterna är så utpräglat bra eller dåliga. Om inte annat aspirerar jag till Philosopher, men frågan är ifall jag är där än.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Haha! Klockren! [NT]

/Han som under en period av tristess gick över till Dr Jekyll and Mr Hyde
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Jag var förut (inbillar jag mig åtminstonde) en net rat. Brukade hänga på en del forum med äldre personer på när jag var ca 11-15. Jag försökte då bete mig vuxet och sånt men skrev alltid in min riktiga ålder på sidan. Det är en liten give away när man försöker verka mogen men det på rutan med inloggade står: Marcus M 11. :gremsmirk:

När jag gick med här så var jag en Eonfanboy. Jag kunde inte se något fel med det spelet och skulle flamat sönder alla (eller försökt) som kritiserat det spelet. Lyckligtvis så höll jag då bara till på Eonforumet där de flesta andra också är/var fanboys/girls.

Nu mera så har jag svårare att klassificera mig. Jag brusar nästan aldrig upp men kan ändå beblanda mig i eldflängna trådar som jag tycker är intressanta.

Jag vill var Godfather eller kung fu master men det är väl ganska många år kvar innan jag äns kan aspirera på de posterna.

Så om nu någon har någon åsikt om lilla mig så kan ni väl hjälpa mig?

/Marcus inte längre 11. Skulle också vilja säga att Hjalle är en net rat.
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,688
Location
Värnhem, Malmö
Re: I am Godzilla, you are Japan.

"Morgoth Rebel Without a Clue's"

Mogge är väl mera av en Net Rat, eller var åtminstone (han är väl för gammal för den arketypen nu). Rebel Without a Clue hittar vi nog snarare hos gamla upprorsmakare som Doedinnan, smat vissa nyare av samma slag. Troberg blev väl i sin frånvaro lite Rebel Leader, åtminstone bland vissa, efter att han blev bannad, men det gick över.
 
Top