Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Jag kör för närvarande Ubuntu och surfar med Firefox. Många har talat väl om Opera. Finns det någon god anledning att byta browser?
Mekanurg said:Jag kör för närvarande Ubuntu och surfar med Firefox. Många har talat väl om Opera. Finns det någon god anledning att byta browser?
Mekanurg said:Jag kör för närvarande Ubuntu och surfar med Firefox. Många har talat väl om Opera. Finns det någon god anledning att byta browser?
Jarl said:Sen förtjänar Opera som företag ett visst mått av förakt för sin enorma töntighet gentemot Microsoft. Och ett litet företag som lyckas få MS att framstå som den vettiga parten, ja det säger en hel del...
Arfert said:Jarl said:Sen förtjänar Opera som företag ett visst mått av förakt för sin enorma töntighet gentemot Microsoft. Och ett litet företag som lyckas få MS att framstå som den vettiga parten, ja det säger en hel del...
Det har jag missat... vad handlar det om?
Jarl said:Opera har lyckats framstå som världens gnällspikar och MS har till synes gått med på alla deras krav. Jag menar, skälet till att Opera inte används är inte MS, utan för att ingen vill använda Opera. Gör en bättre browser eller håll tyst.
krank said:EDIT: läste just att Adobe använder Operas layoutmotor numera. Aha, det är därför CS4's interface känns fult och klumpigt...
RipperDoc said:Vet inte vart du läst, men förmodligen är det väl Operas webmotor för exempelvis Adobes webmakarprogram? Eller?