Nekromanti Fina omslagen för Strid och Magi + framtid (mer sånt!)

jascon

Veteran
Joined
24 Oct 2013
Messages
53
Tjenare! Ville bara säga att omslagen, som redan nämnts, är så fina! Kan tänka mig att sånt kostar en del. Vore fett att se Eon böcker med genomgående så fina färgbilder. Å andra sidan verkar ni satt en spretig men ändå rätt tydlig look för böcker som hittills getts ut med blandning av svart-vitt och färg. Så, kanske så det kommer fortsätta?

Lite off topic men ändå kring release:
Det känns kul att två moduler kommer ut med inte så mycket mellanrum. Ni vet ju att vi alla är så sugna på sista delen av Sylfens Vrede och konverteringar av de andra delarna till Eon IV. Frågan ställdes ganska nyligen men finns nån tydligare ETA nu?

Samt.. En av Eons styrkor har ju alltid varit den enorma mängd utgivet material. Eon IV är en väldigt stark uppdateringen och jag älskar hur ni gjort det hela. Nu med Damarien ute skulle det va mäktigt med ett episkt äventyr till landet. Skulle gärna också se att Kamor och sen kanske en till landsmodul (Asharinda :D????) kom ut om inte för länge. Är det möjligt tro? Samt att jag längtar efter nya boken om alverna :). Tack för allt ert slit som gör våra rollspelsmöten så roliga!
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,199
Location
Göteborg
Kul att du gillar omslagen! Till både Damarien och Strid har vi förrsten tvåfärg (inte svartvitt). Och det kommer helt klart fortsätta med snygga bilder både på omslagen och i inlagan.

Den avslutande delen i Sylfens vrede blir nästa kickstarter efter magi. Exakt datum får vi återkomma med längre fram. Vilka moduler som vankas efter det är lite för tidigt att säga i nuläget men önskemål är såklart alltid välkomna!
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,420
Location
Malmö
Det man vill ha mest är ju Jargien. Sen hade varit kul om de sista äventyren från Kickstartern kom ut.
 

Mhorbaine

Veteran
Joined
26 Aug 2015
Messages
17
Jag håller med. Att inte Jargien (med några rejäla äventyrsupplägg) var det första supplementet som släpptes till Eon IV både förvånar och förbluffar mig.
 

Hubarth

Veteran
Joined
10 Apr 2012
Messages
131
Location
Gbg
Mhorbaine;n298182 said:
Jag håller med. Att inte Jargien (med några rejäla äventyrsupplägg) var det första supplementet som släpptes till Eon IV både förvånar och förbluffar mig.
+ 1 på det. Jag vill ha den feta kampanjmodul(seri)en "Jargiens nedgång och fall"! :cool:
 
Top