Nekromanti Fika, försök två...

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Okej... Jag vet inte hur många lediga helger jag har framför mig nu, men jag tänkte hursomhelst försöka mig på en fika till nu i helgen, och så får man hålla tummarna för att fler kan dyka upp nu.

I gengäld lovar jag att vara friskare då, och dessutom tänker jag ta med mig ett litet något hemmifrån... nämligen Johanna, som tar sig hela vägen till oss för att vara social. :gremsmile:

Så, dyk upp om du kan. Ritorno, klockan 12 på söndag, alltså.

See ya!
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Well, well, well..

Jag satt just och tänkte på hur dumt det är att jag inte åker tåg varje helg.. Så jag kanske dyker upp. :gremsmile:
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
I’ll be there …

Varannan söndag kl. 12–13 fikar jag (och Vitulv, Chrull, Storuggla och Magnus Seter) på Ritorno innan vi går hem till Vitulv och spelar skiten ur Dungeons & Dragons.

Och kommande söndag är varannan.

Happy happy joy joy!
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,208
Location
Stockholm
Men, Men, det passar mig faktiskt!

Ska ner till stan på lördag och tillbaka hit till uppsala på söndag, men en fika innan verkar rätt trevligt.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,698
Finns det hjärterum för...

...en Basenanji?

Ärligt talat- att få träffa hela Dungeons and Dragons-gänget (Dante, Vitulv mfl) skulle vara kul! Men får vi plats på Ritorno? Finns det rum för röven? (=stjärterum)

Jag ska tjöta på min fru så jag också får fika lite.

/Basenanji
Vi inom Trollkarlspartiet stodjer alltid denna typ av sammankomster da det gor 20d-system mer kand!

Vill du rock'n'rolla- da vill du trolla!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Klart det finns …

Ritorno är ett jättekondis av modellen »gammal ölhall«. Minst femtio Basenanjisar får ledigt plats.

Jag tror inte det ska vara några problem att känna igen oss, men jag ser ut precis som min avatar ifall du är osäker.

Willkommen!
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Klart det finns …

Coolt, kanske värt att åka upp bara för att se en person som skiftar färg i ansiktet hela tiden i fler färger än vad som finns med i kortspelet Aquarius.

/Seinet Wintermute - Tror inte riktigt på det Dante skriver
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Äsch, det är ju bara sju färger …

Röd, orange, gul, grön, blå, indigo och violett.
 
Top