Nekromanti [Figurspel] Infinity nybörjarturnering Lund 21/10

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Hej.

Jag håller på och kollar av intresset för en nybörjarturnering (150 poäng, omålat/proxat) i Infinity.

Om det finns tillräckligt intresse kommer turneringen hållas på DMF:s lokaler i Lund den 21/10.

Intresserade svarar i tråden eller direkt till mig.
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
ÅT HELVETE JAG ÄLSKAR DIG! Jag postar här ikväll när jag vet om jag kan dyka upp. Åååh, du fick min penis att resa sig över bordskanten. :heart:

150 poäng... Jävlar, det är svårt. Får försöka köra med ett Gwailo squad, kanske. Synd att jag inte får spela med min Sphinx, men jag tar nog med den ändå.

//Kraetyz, Shasvastii is best pony
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Lite frågor:
-Var i Lund är DMF?
-Vilka tider är det tänkta att vi spelar?

Om jag kommer så reser jag nämligen från djupaste Småland, så det är en smärre resa + boende. All information är uppskattad. :gremwink:
 

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Det verkar som om forumet inte skickar ut att jag fått svar på mina trådar. Ursäkta att jag dröjt med svaret, det var ren tur att jag upptäckte ditt svar nu.

För mer info kolla här: http://forum.dmfonline.se/viewtopic.php?f=22&t=3267&p=47822#p47822

Har du mer frågor så ta det via min e-post så jag inte missar något. Det börjar också förvånansvärt nog bli fullt på turneringen så vänta inte med anmälan!

Bladerunner_35 [at] hotmail [dot] com
 

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Ja, just det. Boendet - det brukar inte vara några problem att sova i klubbens lokaler och det finns soffor att tillgå men luftmadrass och sovsäck rekommenderas.

Jag ska dubbelkolla och återkommer snarast.
 

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Jag vet inte om du fortfarande är intresserad men jag har kollat upp sovmöjligheterna nu.

Det brukar visserligen sova över folk på lokalen då och då men eftersom jag inte känner dig och därför inte kan gå i god för dig så blir det tyvärr svårt.

Men, du kan få sova hos mig istället! Observera att jag har tre små barn så det är tidiga mornar som gäller. Jag bor förövrigt i Landskrona.
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Okej, nu skiter jag i att jag fan inte har pengar: Det här låter bra! Jag säger att jag kommer. Om det visar sig att jag inte kan komma så beklagar jag något väldigt. :/ Jag hoppas innerligt att det inte blir så.

Sova i lokaler låter fantastiskt, sådant är jag van vid. Jag (och kanske en till kille) kan reglerna ganska bra, så jag/vi hjälper gärna till med att lära ut om det behövs.

Så - kostnad gratis. Sovplats finns. 150p YAMS med KotH-final. Låter fantastiskt!
 
Top