Varulv Fight Club - Runda 4

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Kom ihåg det här. De människor du försöker trampa på, de är alla du är beroende av. Vi är människorna som fixar din tvätt, lagar din mat och serverar din middag. Vi bäddar din säng. Vi vaktar dig medan du sover. Vi kör ambulanserna. Vi dirigerar ditt samtal. Vi är kockar och taxichaufförer och vi vet allt om dig. Vi behandlar dina försäkringskrav och kreditkortsavgifter. Vi kontrollerar varje del av ditt liv.
Vi är historiens mellanbarn, uppfostrade av tv att tro att vi en dag kommer att bli miljonärer och filmstjärnor och rockstjärnor, men det kommer vi inte att bli. Och vi har precis lärt oss detta faktum. Så bråka inte med oss.


En händelse av sällan skådat slag sker när slagsmålsklubbens grundare Tyler Durden ställer sig i ringen mot en intet ont anande @Sidd. Men än märkligare blir situationen när @Octagonal bestämmer sig för att ge upp fajten innan den ens har börjat. Octagonal lämnar lokalen, men blir strax upplockad av polisen för sitt deltagande i dessa illegala aktiviteter. Han döms till psykiatrisk vård och först när kroppen är fullproppad med mediciner börjar Octagonal se enbart sig själv i spegeln igen. Minnet från @fjodorsenuba tynar bort och slutar existera.

(@Octagonal åker ut från spelet efter att ha gett upp fajten i R3. Hans alter ego @fjodorsenuba slutar existera. @Sidd som var med i fajten kan inte vara med i en fajt under R4.)

Runda 4 slutar den 18/12 klockan 15.00!

Deltagare:
@Vimes
@Octagonal - Tyler Durden, gav upp fajten i R3
@Sidd
@Brynolf
@Basenanji - Bybo, gav upp fajten i R1
@Waterhouse - Nattmördad
@Andersson - Bybo, utröstad i R2
@Impetigo - Nattmördad
@fjodorsenuba - Tyler Durdens alter ego som inte existerar

Röstverktyget: https://werewolf.florin.nu/82484/
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,570
Location
Oktoberlandet
De därna pillerna som @Octagonal käka verkar farliga!
Tackar för tappert kämpande Octa.
Och @fjodorsenuba får krya på sig tills Varulvsgalan!

Röst: @Vimes

Rätt tydligt att du hade en beef med Octa som jag visserligen inte fattade.
Annars får du förklara varför jag ska rösta Brynolf för jag hittar inget.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Alltså du är väl den kvarvarande ulven, Sidd så det är nog kört oavsett vilket håll vi vänder oss åt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
(d.v.s. Sidd och Fjodor var ulvarna. Fjodor ger upp, Sidd är skyddad och Octagonal blev nattmördad. Kvar är jag och Brynolf som bybor, men med en skyddad Sidd. Så det är nog bara att packa ihop det här. Bra spelat av ulvarna.)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,570
Location
Oktoberlandet
Brynolf får komma in och tycka till.

Sen kan du slänga in handuken Vimes så vi får detta överstökat innan jobbvecka med hysterisk julstress😇
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Sen kan du slänga in handuken Vimes så vi får detta överstökat innan jobbvecka med hysterisk julstress
Ja absolut kan jag göra det. Om du erkänner att du är den kvarvarande ulven så slänger jag in handduken direkt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
(och nej, jag har absolut inget rött på Brynolf utan tycker han varit tydligt grön. Men jag vet ju att jag är grön, och Sidd kan jag ju inte rösta ut.)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
@Sidd är du mer sugen på mig eller Brynolf? Du bestämmer. Jag kastar in handduken om du inte flyttar.
 
Top