Hehe !
Skönt tråd Muggas !! =)
För att bidra med nått så får jag väll slänga upp den här bilden från i midsommras.. är väll sådär lige lagom mysig där..
Det verkar finnas en hel del söta flickor med på dina ölslag.
Tyvärr har jag inte någon hemsida där jag kan placera festbilder på och det känns orättvist att mygla in en massa skumma foton här på forumet utan vidare. Dessutom är jag smart nog att mestadels vara bakom kameran snarare än framför den. Men en bild ifrån i somras kan jag väl bjuda mina fans på.
Observera att katten inte kom till skada och att jag var aningen berusad.
Här finns en massa andra bilder från vår insparksvecka på gymnasiet (öh, 1,5 år sedan) och några andra festligheter där... Öh... Njäh, det är inte så mycket på mig, men många av de jag brukar festa med är där.
Efter att grundligt ha gjort bort mig själv så tänkte jag nu göra bort några andra, framförallt Han, med lite bilder ifrån olika lokala forumstillställningar. Håll till godo.
... eller du kanske hellre vill höra "beklagar"? Hursomhelst, du är alldeles för söt för att sitta där för dig själv! Kom till Växjö så att vi kan gosa!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.