Nekromanti Fenix nr 6/07 ute nu!

krämer

Veteran
Joined
7 Sep 2005
Messages
31
På det viset. Då är jag med.

Tanken är ju att det skall dyka upp lite mer Pooh-prylar på Fenix site, bland annat tre konventsscenarion. Förhoppningsvis är det mer lök i dom :gremblush:)
Spindelnät i Kranksk mening är det nog dock ont om: scenariona är ju skriva på nittiotalet, i min post-friform-fas, så de är ganska old-school i sitt upplägg. Förutom att vara system- och tärningslösa då.

krämer
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Wohooo !

Well, ställer in mig i hurraropen & säger: Tack för detta år Fenix !! Vi synns 2008 !
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,471
Location
Stockholm
Skål!

Ja, så ska vi säga när vi har nästa forumsöl, och så ska vi skåla för Fenix med höjda bägare. Och sen offrar vi en get ... om alla är med på det, vill säga.

/M
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Re: Se Fenix nr 5 2007

Sant att det uppmärksammades. Men jag tycker nog inte det är orimligt att haft med den i rapportering om vad som är aktuellt just nu också... :gremwink:
 

Wille Raab

Veteran
Joined
13 Oct 2003
Messages
56
Location
Stockholm
Re: Som vanligt den här tiden på året ...

*Haha* Jepp, och detta trots mina ständiga försök att lämna in materialet på tok för sent. *skämmas*
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Ett litet tilläg om framsidan..

Well, ju mer jag sett denna framsida desto mer gillar jag den..
Den verkligen osar jag-kommer-snart-att-gå-bärserk-på-dig-&-resten-av-omgivningen. Riktig cool är den iaf !
hatten av till enna bild iaf.

/ Johan K, som tycker att denna bild är en av de coolare som Fenix har haft.
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,062
Location
Linköping
Tack för snabb service

Jag var sen med prenumerationsinbetalningen och räknade kallt med att få köpa ett nummer i butik men knappt kan betalningen ha hunnit registreras hos mottagaren innan en flammande ibis var på väg.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Re: Wille...

Btw, gällande Fantasy wars - "Broken" bör ses som "knäckt" snarare än "sönder", såsom att "enhetens moral/stridsförmåga är knäckt".

Om jag får vara lite sådan. ,-)
 

LordTengel

Swordsman
Joined
26 Jan 2003
Messages
526
Location
Linköping
Medhåll! (OT?)

Mitt ärende gällde visserligen inte en prenumeration, utan köp av gamla nummer, men den hanteringen gick verkligen också toksnabbt! Mycket bra service!
 

roboman

Veteran
Joined
18 Nov 2006
Messages
159
Location
Motala, bor i Stockholm
Med det här numret får du även en DVD som innehåller en demo på World of Warcraft Trading Card Game.

Nämen, jag fick minsann ingen DVD med min tidning. :gremfrown:
 
Top