Nekromanti Fenix i pressbyrån?

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
Hur gick kampanjen ni körde förut?
Kommer man att kunna köpa tidningen i pressbyrån i framtiden eller hur verkar det?
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Jag tyckte att jag såg fenix på en pressbyrå för inte så speciellt länge sedan...
Men jag kan ju ha varit förvirrad...
 

AEGIS PRIME

Swordsman
Joined
1 Jan 2004
Messages
407
Location
Halmstad
Visst finns det på Pressbyrån.. Den kommer oftast dit innan den kommer in min brevlåda så jag kan aldrig hålla mig så jag köper ett ex vid Pressbyrån vid Knutpunkten i Helsingborg eller i Halmstad.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Well, är snudd inpå jättesäker på att jag sett Fenix-tidninar fortfarande i Perssbyrån..
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Fenix finns i pressbyrån sedan ca 3 års tid och kommer finnas kvar där framöver också. Kampanjen var inte ett test för att se om vi skulle vara i Pressbyrån eller inte. Utan vi körde en av deras hutlöst dyra kampanjer för att synas lite bättre under en vecka. Under kampanjveckan fanns vi dessutom i samtliga Pressbyråbutiker. Normalt sett finns vi i två av tre Pressbyråer.

Kampanjen funkade riktigt bra även om den inte betalade sig direkt. Men vi ser det som en marknadsföring av tidningen och hela hobbyn. Vi har även kört en kampanj i 7-Elevenbutiker med nr 1/08. Preliminärt kommer vi att köra en ny Pressbyråkampanj under året om det finns något ledig kampanjplats som passar vår utgivning.

/Anders & Tove
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
Köper bara i Pressbyrån

Och gudarna ska veta att det känns bra att tränga sig förbi alla jävla golfare, aktiesparare, segelbåtsägare, fotbollshuliganer, hifi-nördar, trädgårdspulare, modeintresserade, designfascister, motorbåtshetsare, resefantaster och alla andra subgrupper som kan gå och hämta sin tidning på Pressbyrån i Hammarby Sjöstad.

Jag borde fan ha en eloge för att jag håller rollspelshobbyn vid liv i Stockholms lyxghetto nr 1!

Ska aldrig prenumerera. Ska alltid vara outsidern som köper rollspelstidningar på Pressbyrån!
/Basse
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Bor du i Stockholm lär du inte ha problem med att finna Fenix i en välsorterad tidningsbutik.

Dock är det värre med mindre orter, som t.ex. där jag bor. Men jag prenummerar ju, så det är aldrig några problem personligen. :gremwink:
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
jag bor i stockholm men Fenix finns inte på någon av de 3 pressbyråer jag passerar. Då jag är lat så är det skönt att slippa ta omvägen till special butiken. Men det var bra att veta att de kan finnas där, då kan jag försöka hitta en där de har den. nu åker jag mest bil iofs... finns fenix på någon mack? :gremgrin:)

Sedan är jag en sådan där människa som inte tycker o matt prenumerera, jag känner mig tvingad och läsa det jag prenumererar på och det förtar glädjen. Bätre då att köpa när jag blir sugen
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Snacka med butiksinnehavarna, du kan ju ha missat.
Om inte annat brukar mackar som Statoil vara ganska bra, dock törs jag inte lova något. Ica Maxi och sådana större mataffärer vet jag dock att de har Fenix. Det har jag sett med egna ögon.
 

Boldtaar

Warrior
Joined
12 Jul 2004
Messages
264
Location
Göteborg
Snackar du bara Stockholm nu eller är det hela landet?

Inte hittat några i Göteborg förutom i SF-bokhandeln.
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Det gäller i hela landet. Om du följer länken här nedan till Interpress webbplats kan du med ditt postnummer söka fram de butiker som säljer tidningen närmast dig.

Butiker som säljer Fenix

Om butikerna inte har tidningen inne kan de vara slut.

/Anders & Tove
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
Toppen!!!!

Va bra, det var några ställen som passade mig!
Det blir antagligen lite större konsumtion av fenix för mig nu
 
Top