Nekromanti Feltryck

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Jag hoppas det bara är i mitt ex som sidan verkar ha vikts under pressningen. Så här ser det ut - det är omöjligt att förstå Birger nu.



Är någon mer drabbad? Eller är mitt ex nu ovärdeligt?!
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Tror ditt ex e ovärderligt...
Mitt ser iallafall inte ut sådär... :gremtongue:
Fast det tog en stund innan jag fattade den där birger också... :gremwink: *eheh* (Fast det beror nog mest på att jag var nyvaken efter en hel natt med jobb)
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Jag hade ett fint, normalt exemplar jag också. Och inga problem att förstå Birger... För en gångs skull. :gremtongue:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hos mig så vara det inga problem, Fenix såg lika bra ut som vanligt.
 

Jarre

Swordsman
Joined
1 Mar 2002
Messages
619
Location
Linköping
Mitt ex var inte lika illa pressat som ditt, men en sida (fram- och baksida) hade en 5 gånger 15 cm stor trekant, vit på ena sidan och motsvarande sidas tryck på den andra. Unika exemplar, jajjemän!
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Vårt ex trodde jag först var fullkomligt felfritt men när jag började läsa lite noggrannare så hittade jag en liten lustig defekt. Den märks inte om man inte specifikt börjar undra över om man använt någon form av filter över text och bild på en sida där det ser ut som en halvcirkel bildats av aningen suddighet/smuts. (sidan 26 btw) Upplevelsen av "skadan" är att sidan har knygglats till i samband med tryckningen... Och ser man noggrannare på det så finns en veckbildning också...

Så det låter som om tryckeriet har haft en del trassel i valsarna!? Nu vet jag inte hur stor upplaga Fenix har, men om det är fler som har liknande problem så bör Fenix skälla ut tryckeriet. :gremfrown: Trots allt faller ju sådana felaktiga ex tillbaka på Fenix goda rykte och de är ju dem som får stå med hundhuvud när kunderna inte får varor som är hela/justa. :gremfrown:

Eva
 
Top