Nekromanti ...fascister!!?

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
okej.. jag läste precis redaktörsforumet (ska jag ha rätt att läsa det som står där eller har bara forumet knacklat ihop?) och det var fan lite fascistoid stämning där..

äckligt att se administratörernas poster om hur dom diskuterade hur man bannade folk och hur vissa skulle få högre status än andra.. lägg ner den skiten tack?


( http://forum.rollspel.nu/postlist.php?Cat=&Board=wrnured )
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Tja, om du läste redaktörsforumet borde du ju ha sett det här inlägget också. Högst upp, stora bokstäver, fastnålat med en liten virtuell nål. Dessutom det enda inlägget på forumet i fråga som inte var daterat 1 april...

JPS
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Men ändå..

Ha, nu väntade ni er att jag skulle försvara smaffy, va? Icke.
Men ändå så är det här en sida som drivs på fritiden av admins, och vi har inget ansvar att föra en linje som användarna gillar.
Visst så är det tillåtet att påverka oss och argumentera för att vi ska använda en annan metod, eller kanske rentav för att få oss att byta åsikt, men då kan man göra det mer konstruktivt än att bara säga "lägg ner".

Javisst, det är lätt att bli upprörd av sjukheterna vi skrev i redaktörsforumet, men det är ändå en attityd som har märkts av, till exempel när betygssystemet jämställdes med nazism, och det var sådant som sänkte Gardeners entusiasm inför forumsarbete en del.


-Vänliga hälsningar, trots allt.
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Men ändå..

betygssystemet jämställdes med nazism,

jag såg inget fel i betygssystemet, tyckte det bara var en kul grej...
fattar inte att folk tar så illa vid sig
tsk tsk

//Netfeed, som är pro #rpgonline
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Men ändå..

Synd att det blev en sådan hetsk debatt om betygssytemet !!
Menmen, lätt att vara efterklok..
Hursomhellst, så gillar wrnu. Det är helt enkelt en bra sida.
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
Re: Men ändå..

oho.. okej. då gick jag väl på det då.. :|

...men å andra sidan så kan inte forumsadministratörerna hindra folk från att posta helt idiotiska trådar där de skäller ut allt och alla med extremt vulgära ord? d.v.s. om inte adminarna slutar låta folk kunna registrera nicks hur som hellst..
så det gör inte så mycket :| jag lovar att motarbeta er om ni skulle bli dumma mot mig, allt i nätanarkins namn, naturligtvis..
 
Top