Nekromanti Farornas Flod - ett flodbaserat äventyrsupplement till Symbaroum

deusexmatteo

Warrior
Joined
13 Mar 2014
Messages
341
Skrev ihop det här och spelade det med gruppen. Tänkte att det kunder fungera tillsammans med äventyrslandskapet Flodgudinnans Förbannelse eller annan färd längs Davokars floder.

Finns som blogginlägg HÄR eller som PDF HÄR!
 

Sopbil

Veteran
Joined
9 Dec 2011
Messages
180
Location
Södertälje
Tummen upp på detta. Som du skriver så kommer detta fungera bra tillsammans med Flodgudinnans Förbannelse. Bra jobbat.
 

PjåtrimKaj

Veteran
Joined
14 Jan 2015
Messages
142
Jag har inte läst Flodgudinnans Förbannelse... Är det något som släppts i Fenix? Och kommer jag få se det i Järnringens nätbutik?
 

Sopbil

Veteran
Joined
9 Dec 2011
Messages
180
Location
Södertälje
PjåtrimKaj;n91234 said:
Jag har inte läst Flodgudinnans Förbannelse... Är det något som släppts i Fenix? Och kommer jag få se det i Järnringens nätbutik?

Jupp har publicerats i Fenix och dyker inom kort upp i nätbutiken (enligt post på Järningens Facebooksida den 2 Maj)
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Flodgudinnans förbannelse publicerades i förra Fenix och kommer dyka upp i webbshoppen inom kort. Just nu har jag lite tekniska problem på datorfronten, men så fort de är lösta så kommer jag kasta mig på äventyret och ladda upp det i shoppen!
 

Lilja

Veteran
Joined
19 Feb 2014
Messages
146
@mo.: Skulle det vara ok om vi lade ihop dina händelser med Flodgudinnan? Alltså i samma PDF, så att fler spelgrupper får ta del av ditt utmärkta tillägg?
 

Lilja

Veteran
Joined
19 Feb 2014
Messages
146
@mo.; gott, då tar vi det från bloggposten och lägger in det i äventyret! :)
 
Top