Tipsar om Willow som man inte sett på bra länge men det är väl den enda fantasy filmen jag kan tänka mig. Ladyhawk med Rutger Hauer ocksåen enbart pga Hauer (har inte sett den)
Den är underbar!Har ingen nämnt Wolfwalkers ännu? Då gör jag det.
Samma här ... hon hade inte helt koll på vad boken innehöll ...Fick boken till och med rekommenderad av min mamma.
Ja, 300 är otrolig. Kanske till och med platsar som "fantasy" i min lista.Jag har för övrigt svårt för Zack Snyder men han gjorde filmen 300 riktigt bra.
Vad tyckte du om tv-serien?![]()
Inte sett den än, man ska passa sig för uppföljare ty dom ger tyvärr ofta sur eftermsmak (Såg Spiderman Homecoming på SVT Play i veckan, två timmar och några minuter man aldrig får tillbaka).
Men frågan kan ju ställas, är Willow Serien nåt att se?
Highlander är min feberfilm. Varje gång jag ligger hemma med feber ser jag Highlander och så har det varit sen yngre tonåren. En trevlig traditionHighlander likaså, men den har jag sett så många gånger att jag redan vet att den kommer att hamna topp 5.![]()
Konstigt då att det är tvåan som känns som en feberdröm.Highlander är min feberfilm. Varje gång jag ligger hemma med feber ser jag Highlander och så har det varit sen yngre tonåren. En trevlig tradition![]()
Highlander är min feberfilm. Varje gång jag ligger hemma med feber ser jag Highlander och så har det varit sen yngre tonåren. En trevlig tradition![]()
Det är den bästa dungeoncrawl-filmen, även om det inte är fantasy.Oh, vet inte om The Goonies platsar i genren men den är underbar och blir mitt huvudtips
Den är skitbra, men har en väldigt annorlunda ton än filmen.Men frågan kan ju ställas, är Willow Serien nåt att se?
Har laddat hem den nu! Mycket lovande än så länge!Det finns en fan-edit som heter Maple Cut som gör just detta. Det är i princip sömlöst redigerande som gör filmsviten till en sevärd film.