Fantasy-tips i OS

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,308
Location
Göteborg
Jag har snickrat ihop ett fantasy-tips för OS, man väljer ett land per sport efter vissa regler och får sen poäng för medaljer. Inga pengar inblandat utan bara för äran och för att det ska bli lite roligare att titta när man vet att man ska heja på Thailand i tyngdlyftning och Fiji i Rugbyn eller vad det nu kan vara man hamnat framför.

Det vore roligt att vara några fler och även om den traditionella fördomen inte är att det finns så stort överlapp mellan sportnördar och rollspelare så har jag ändå en känsla av att överlappet till folk som gillar att fylla i formulär efter begränsningsregler ändå är rätt stort, så är du intresserad skicka ett PM så skickar jag över en excelfil med instruktioner.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,480
Location
Rissne
Jag är lite, lite besviken över att inga orcher är inblandade i den här fantasyn.
 

MetaLarsson

Warrior
Joined
22 Mar 2014
Messages
242
Det var en ljuvlig tid då Gondor Hägg och Narnia Andersson slog världsrekord på världsrekord på löparbanorna... Synd att amatörreglerna var som de var...
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,847
Location
Nordnordost
Jag är lite, lite besviken över att inga orcher är inblandade i den här fantasyn.
Jag trodde wokevänstern hade fastställt att orcher = människor med mycket melanin i huden. Det är väl sommarspel nu så din besvikelse är obefogad.
 
Top