Nekromanti Fantasy! Nytryck!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Storuggla said:
Tufft! Är det någon ändring?


Storuggla, mer apor kanske
Ett par rättelser, och några småsaker, som t.ex. att man ibland kan använda Intelligens eller Närvaro i stället för Fysik när man gör en attack. Men i stort sett samma, det är inte dags på ett par tre-fyra år med en "second edition" som är mer ändrad...
 

Duddmannen

Hero
Joined
4 Dec 2001
Messages
1,473
Location
Södertälje
Bra! Jag köper ett par ex till då!

Klart man ska ha ett andratryckningens exemplar med. Och kanske ännu ett i reserv, i skyddat förvar som samlarobjekt. Kanske ytterligare ett i present till brorsan som borde börja lira han med...
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Göttans! Då får man väl se till att sluta ut sitt ex och köpa ett nytt, framöver. :gremwink: Mitt ex har trots allt ett par vågiga blad, hur nu det kommer sig ...

Hur som helst: Fett som tusan, stort grattis till framgången med detta förträffligt trevliga spel! :gremdrink:
 

Tomatalven

Hero
Joined
22 Sep 2012
Messages
1,175
Om det fortsätter gå så bra: engelsk översättning? :gremsmile: inte för att jag vet något om rollspelsindustrin men det kan säkert bli internationellt framgångsrikt också. Sverige har ju varit stort i branchen förrut har jag hört.
Och kanske en röd låda med regelbok, specialtärningarna och lite battlemats och pawns? :gremsmile:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Arfert said:
I morgon så trycker jag 500 ex till av Fantasy! Tjohoo!
Om jag ska skriva något vettigt i tråden också: det här är ju faktiskt helt sjukt mycket i dagens spelklimat. Bra jobbat! Fantasy! är ju inte min :tekopp: men det är verkligen kul att det finns små spel som säljer så här bra!
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Arfert said:
I morgon så trycker jag 500 ex till av Fantasy! Tjohoo!
Nu verkar det som om jag har lyckats slarva bort ett av mina ex, så jag borde ju köpa ett nytt. Men då vill jag ju ha av nya tryckningen. Hur gör jag för att lyckas få tag på ett sådant och när finns dom tillgängliga?
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Jag utgår ifrån att alla de vanliga affärerna kommer ha spelet. Var skulle du köpa det?
 
Top