KÖPES Fantasy Hero och Star Hero

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,982
Location
Umeå
Någon som sitter på dessa två gamla och vill bli av med dem? Ute efter första utgåvorna, eventuellt andra. Med eller utan extra stoff.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,086
Location
Göteborg
Jag tror jag såg de flesta av Fantasy-böckerna i en låda hos Mad Wizard Games idag. Så om du har vägarna förbi GothCon imorgon kanske du har tur. Eller om du kontaktar den butiken efter konventet.
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,982
Location
Umeå
Jag tror jag såg de flesta av Fantasy-böckerna i en låda hos Mad Wizard Games idag. Så om du har vägarna förbi GothCon imorgon kanske du har tur. Eller om du kontaktar den butiken efter konventet.

Ah! Tack! Är inte där nere så får skriva och kolla av, deras hemsida är det bara Fantasy Hero för 5th ed Hero System som finns, det jag är ute efter är alltså pre märkningen som hero system..
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,086
Location
Göteborg
Vet att jag såg originalutgåvorna av några andra åtminstone, såsom Ninja Hero. Men osäker på exakt vad det var för Fantasy.
 

Christoffer

It's all pig.
Joined
18 Mar 2008
Messages
3,982
Location
Umeå
@Rangertheman om du kommer ihåg så, hivade dem du Mail och kollade. Men gissar det var samma som de hade på hemsidan och då var det lite för nya utgåvor mot vad jag peppade på. :)
 
Top