Nekromanti [Fantasy!] Färdigtryckt!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm



En väldigt snygg och lättbläddrad bok. Snygg som sjutton. Supernöjd. 300 sidor.

Missa inte kampanjpaketet med Fantasy!, Sci-Fi! och Action!... för ett otroligt bra pris. Som typ EN bok.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Man ser ju redan på framsidan att det är en väldigt väl-korrekturläst bok! :p ser snyggt å bra ut iaf :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Haha, förlåt det va inte så jag menade, det är absolut inget fel på den! Menade bara att jag var ju en av de som korrekturläst och (det syns ju iofs inte alls på framsidan). liksom en promotion till alla duktiga korrekturläsare including me :)

Inga fel! Snygg bok :)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jo, det vore ju jobbigt förstår jag. Ännu jobbigare att inte se det när någon påpekar det :p Tur det inte va så :) Bra jobbat i alla fall! Ser riktigt bra ut
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
SF-bok har skickat ut mina spel nu. Inget är som väntans tider...
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Ape of Wrath;n134097 said:
Jag köpte paketet med Sci-Fi! och Action! också och ja, allt ser mycket bra ut!
Ooo! Var är det man köper kampanjpaketet? SF-bokhandeln?
 

urkaz

Veteran
Joined
11 Nov 2011
Messages
2
En snygg bok och en bra uppdatering av spelet, såvitt jag kan se efter första genomläsningen. Tydligare regler för magi och enklare hantering av vapenmodifikationer. Bra jobbat! =)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
urkaz;n134575 said:
En snygg bok och en bra uppdatering av spelet, såvitt jag kan se efter första genomläsningen. Tydligare regler för magi och enklare hantering av vapenmodifikationer. Bra jobbat! =)
Aw, nu blir jag bara ännu mer pepp på att köpa SagaGames senaste paket från SF-Bokhandeln!
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
Är det bara via SF bokhandeln man kan köpa paketet? Man vill ju helst stödja den lokala spelbutiken. (collectorspoint)
 
Top