Nekromanti Först i Sverige?

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
JAG HAR EN SPELLEDARSKÄRM! Trots att den släpps i butik först på lördag. Tur att försäljarna är lika ivriga som konsumenterna:) Vad tycker jag om den då? Bilden är, som har konstaterats för länge sedan, ett mästerverk som förlänger känslan och stämningen man upplevde första gången man såg regelboken. Förresten, visst liknar de två yttre figurerna trollkarlen Vajnemöj och jägaren Nadril... Vad gäller innehållet så tror jag inte att RiotMinds har glömt någon tabell som bara måste vara med. Bra jobbat! Det enda som jag kan tänka mig skulle vara ett problem är att den verkar ganska ömtålig. Jag är inte den som misshandlar grejorna, precis tvärtom faktiskt, men jag får intrycket av att en liten olycka räcker för att lämna den ganska illa tilltygad. Men det kommer väl tiden att utvisa. Summan av kardemumman är att den störtsköna layouten gör sig väldigt bra i färg och att en spelledarskärm alltid gör saker och ting smidigare. Tack för mig.

Ashley Riot, som hoppas att det faktum att RiotMinds hemsida försvunnit betyder att det inte dröjer till 1:a april innan den uppdateras.

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Jo så här är det...

... Riotminds sida är INTE nere, den har bara piffats upp och förfinats. MYCKET SNYGGT!
Så testa att gå in på

www.riotminds.com Och klicka dig fram.
I och för sig så kanske riotminds sida var nere när du testade men nu är den uppe i alla fall.

MvH Martin
 

Aerid

Veteran
Joined
23 Dec 2000
Messages
107
Location
Henån, Sverige
Whoa! Tufft!

Fast de hade ju inte behövt ändra URLen.

//Aerid - Glad, men fortfarande utan Codex.<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Aerid on 2001-03-22 20:57.</EM></FONT></P>
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
Re: Jo så här är det...

Snyggt, mer lättmanövrerat, mer lätthittat. enkelt. Dvs en bra och mycket snygg sida.

//Kalle - haft spanskaprov idag...
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Ja, men så här var det

När jag besökte deras sida ungefär en halvtimme innan du postade ditt inlägg så fanns där bara ett Error 403-meddelande från deras server. Men som du själv skrev, nu är allt återställt och det är SNYGGT! Dock har RiotMinds glömt att länka till de stora kartorna.

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Har en oxå nu.

"Vad gäller innehållet så tror jag inte att RiotMinds har glömt någon tabell som bara måste vara med. Bra jobbat!"

De har även lagt till nya. Äventyrsguiden gillade jag, sedan har var det inte heller fel med de nya förflyttnings- och terrängtabellerna.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Re: Har en oxå nu.

De har även lagt till nya.

Ja, det stämmer. Lite flummigt att jag inte uppmärksammade det direkt, men jag hade bara snabbkollat den då. Jag var så lycklig över att ha TVÅ produkter på hyllan så jag missade det:)

Ashley Riot

And this is also part of the game, I suppose, Sydney?
 
Top