Nekromanti Förhandstitt på nya Western

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
I nästa nummer av Fenix (nr 3/09) som kommer ut den 26 maj kommer det att finnas med en 6-sidig förhandstitt på nya Western. Nyfikna rekommenderas också att läsa nummer av Signaler från Sverok där det finns med en intervju med undertecknade om nya Western.

På Fenix webbplats kan ni se Lukas Westernomslag till nästa nummer.

Fenix 3/09

För övrigt kan vi berätta att vi skriver och Lukas tecknar för fullt just nu, så räkna med att få se mer inom kort.

/Anders & Tove
 

Carl Ö

Warrior
Joined
31 Jan 2003
Messages
231
Location
Västerås
Härligt! Det ser jag mycket fram mot.

Finns det något (ungefärligt) releasedatum för det fullständiga spelet?

Mvh Calle - som väntar på nya Western!
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Inte utan att man väntar på detta nummer..
Western spelades en del när man var yngre, så det ska bli kul att se vad som komma skall.

/ Johan K, som funderar lite på att ta upp Western-spelandet igen.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
I nästa nummer av Fenix (nr 3/09) som kommer ut den 26 maj kommer det att finnas med en 6-sidig förhandstitt på nya Western.
Vilken presentation. Oj oj oj vad sugan man blir på att bläddra i nya rollspelet Western. Bilderna, formgivningen (och texterna antar jag) är toppen!
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Kul att du gillade förhandstitten på nya Western i Fenix:) Förhoppningsvis ska texten inspirera lika mycket som bilderna och layouten.

/Anders & Tove
 

remmus

Veteran
Joined
18 Jun 2009
Messages
3
jag tyckte om det också, även om det kändes som att någon viftade grundboken framför mig sen drog bort den just när man ska ta den, måste vara för att jag inte hört ett pip om en 4e av western och sen BAM kommer den här matnytiga artiklen...känns som ni skulle ha väntat tills ni hade ett releasedatum innan ni släpte en så innehållsrik artikel.

också på en bild så blev jag inte klok på skallana knytna till revolvern...hur stora är dom?
 
Top