Nekromanti Förhandstitt av Eon III på nätet

G

Guest

Guest
Kommentarer till nyheten/notisen Förhandstitt av Eon III på nätet
Nu finns det förhandstittar av varenda sida av båda böckerna som utgör eon3 utlagda på nätet.

Gå till nyheten/notisen
 

Honken

Hero
Joined
19 May 2000
Messages
906
Location
Umeå
Jag tycker det!!! Man får bättre översikt av vad som är adderat och sådant.

/Honken
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,922
Location
The Culture
Jag tycker att det är ett lysande initiativ. Jag kommer inte att köpa Eon III varken mer eller mindre än tidigare, men jag skulle säkert kunna fastna för någon rollspelsprodukt jag ser presenterad på det här sättet. Fortsätt med det!

/tobias
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Ja.

Absolut! Om man köper boken i en vanlig affär så kan man alltid bläddra i den för att se om man gillar vad man ser. Det går inte att göra när man köper böcker över nätet. I alla fall inte på konventionellt sätt, eftersom information är så lätt att kopiera digitalt. Men det här är en utmärkt kompromiss. Trots att upplösning är så låg på sidorna så får man fortfarande en översikt över produkten. En slags digital butiksbokbläddring (dagens ord :gremwink: ).


/Naug, klart för
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Absolut. Jag tror det är många som inte tänkt köpa Eon III som ändrat sig nu... (om inte kimeran tvärtom fick dem att stärka sin tidigare vilja :gremwink:)

De 'massiva nedladdningarna' och det 'måstegoda tålamodet' kände jag inte av, och inte min annars så döda dator heller. Det tog wapp-wapp, högst. Det ända jag har att klaga på överhuudtaget för detta eminenta tilltag var att länken till 'Spelledarens guide' först ledde till 'Spelarens bok', men Avatarex eller Blasphemy eller vem det nu var rättade till problemet innan grundinlägget var en timme gammalt. Så det besvärade inte mycket.

-Hjalle höjer [color:\\"red\\"] tummarna upp! [/color]
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
Fem E av mig (alltså 5/5 =P)

Mer sånt här!! Jag som först hade tänkt vänta och kolla vad folk tycker om den. Men när jag fick se detta gick jag in direkt och beställa spelarens och spelledarens :gremlaugh:

Sen undrar jag om det kommer bli fler träffar hos Neogames, var inte i landet igår när detta hände >_<

Neogames rocks!!
 

StefanB

Warrior
Joined
21 Jan 2004
Messages
207
Location
Laholm, Halland, Sverige, EU, Norra Halvklotet, Te
Riktigt bra med med förhandstitt, men....

Detta är en riktigt bra ide med förhandstitt...

...skulle dock inte vara helt fel, om det nu inte redan finns och jag har missat det, med ett par full kvalites bilder så man kan läsa allt på vissa utvalda sidor ur boken, tycker jag skulle funka rätt bra som reklam...

...men jag vet ju inte vad ni tycker, men jag tycker det skulle vara en god ide.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Fem E av mig (alltså 5/5 =P)

Sen undrar jag om det kommer bli fler träffar hos Neogames, var inte i landet igår när detta hände >_<
Det taldes om att det skulle bli en till nästa år men detta är inte säkert.
Du får hoppas på att turen är på din sida men jag måste medje att det skulle vara kul att få vara där en gång till....

Vi får helt enkelt vänta och se.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Är detta ett initiativ som uppskattas?
jajamen, det är välldigt uppskatas !!
Men, som det nämts, det skulle ju vra kul om man kunde få se nån sida i lite större format.
Men hursomhellst, kul initiativ hörrni ! :gremsmile:
 
Top