Nekromanti Förhandsbeställ Western IV

Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Nu kan du äntligen förhandsbeställa Western IV, som kommer senare i år. Den nya utgåvan består av två grundböcker, Rollpersonen och Regelboken. Alla som förhandsbeställer båda böckerna kommer att få ett bonusäventyr på 16 sidor. Dessutom släpper vi en exklusiv Deluxe-utgåva i mycket begränsad upplaga.

Läs mer här!

/Anders & Tove
 

Gibbon

Veteran
Joined
8 Jun 2001
Messages
70
Location
Norrtälje
Jajjamänsan!

Ett deluxe... check!
Ett block rollformulär... check!

Nu e det bara å hålla tummarna att tomten hinner i tid! Det känns som om 2014 kommer gå i tomahawkernas och blykulornas tecken! YEEEEEEEHAAAAAAAAA!!!
 

Lawless

Veteran
Joined
31 May 2006
Messages
65
Location
Sandnes, Norge
Bestillt! Det var ingen mulighet for å velge land på bestillingsskjemaet, men jeg håper det ordner seg. Da må spillerne mine belage seg på et skifte fra Harnmaster og DCC til western i 2014. Gritty 1876 here we come!
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Härligt!

Om jag beställer ett av paketen, dvs. båda böckerna, blir det då 140kr för frakt? Blir det ytterligare 70kr för rollformulärsblock?
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Beställer du ett paket och rollformulärsblock blir frakten 120 kronor. Du betalar aldrig mer än så inom Sverige.

/Anders & Tove
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
484
Location
Umeå
Hur länge brukar det ta från att man beställer till att man får bekräftelsen? Blir alltid osäker om jag gjort rätt
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,330
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjo!

Deluxepaket beställt!

Vill bara kolla så jag förstått allt rätt, med ett deluxepaket beställt så sätter jag alltså in 1298 + 120 = 1418 kr på erat girokonto?

Med vänlig hälsning, Minimoni

Edit: Jag hoppas det är rätt för nu är det gjort.
 

Spitfire

Swordsman
Joined
16 Jul 2003
Messages
420
Location
Staden med tre hjärtan
Jag är kassör för en rollspelsklubb. Om vi nu vill beställa mer än en bok? (vissa kanske vill ah ett eget personligt exemplar och vill dela på transportkostnaderna) Lite synd att det inte fanns en möjlighet för X antal av en viss bok..
 

Derlon

Veteran
Joined
5 Apr 2001
Messages
78
För hur länge kan man förhandsbeställa "Deluxe utgåvan"? Ä lite tomt i kassan just nu.
 

Derlon

Veteran
Joined
5 Apr 2001
Messages
78
Gött de!!! Då blir det en "Deluxe" beställning i slutet på augusti när skatten kommer tillbaka.
 
Top