Nekromanti Förhållande mellan olika fraktioner av Exalted

Ceetan

Warrior
Joined
9 Jan 2004
Messages
246
Location
Stockholm, Bromma
Re: Namngenerator - Exalted [OT]

*lyfter på hatten*.......Fint jobbat som vanligt...den gillade jag....Den funkar till mer än exalted dessutom. (Jag hade förövrigt ingen aning om att du höll på med Exalted, hade av någon anledning inte tänkte mig det :gremlaugh:)
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,567
Location
Helsingborg
Re: Namngenerator - Exalted [OT]

"*lyfter på hatten*.......Fint jobbat som vanligt...den gillade jag....Den funkar till mer än exalted dessutom. (Jag hade förövrigt ingen aning om att du höll på med Exalted, hade av någon anledning inte tänkte mig det :gremlaugh:)"
Tack.. Nä, jag vet knappt om det själv.. Det enda jag har gjort är en gubbe i det.. Det blev en shaman, vars läromästare är ett spöke och går med honom och ger honom råd i livet.. När jag såg orduttalen längst bak i boken så tänkte jag "Åh, det här kan man använda till att slumpa fram namn med"..

Jag har även gjort en tärningsgenerator... samt en <A HREF=http://www.student.itn.liu.se/~rikel934/forum/matslump.htm>konservgenerator</A>, även den sista är rätt oseriös (om än vääldigt rolig om man tar bort "Vettiga maträtter"-alternativet)..

/[color:\\"green\\"]Han[/color]s spelledare i Exalted är Master
 

M@STER

Veteran
Joined
14 May 2001
Messages
42
Location
Nyköping , La Svecia
Re: Namngenerator - Exalted [OT]

Namngeneratorn funkar alldeles utmärkt. Snyggt jobbat..=) Finns mycket stor risk att ni möter SLP´s med coola namn därifrån. :gremlaugh:
 
Top