Nekromanti Föreningsmedlemmar 2015

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Följande forumiter är för närvarande medlemmar i föreningen WRNU:

anth
Arfert
Björn Wärmedal
Bunny
Cissi
chrull
Dante
Dazumal
DeBracy
Dimfrost
Fear
Gardener
gizmo
Hans E Magnusson
Hakanlo
Johoohno
krank
lasergreger
Lupus Maximus
Magnus Seter
Martin Ackerfors
Max Raven
Mekanurg
Pilzeman
Poseur
Robert Jonsson
Rymdhamster
Sapient
Simon
Stövelkatten
Vicotnik
Zappelina

Om någon här har BYTT namn från vad som står i den här listan får ni gärna säga till vem ni var och vad ni heter nu för tiden så ändrar jag.

Vill du bli medlem (och därigenom få vara med på årsmötet och rösta och bli vald och grejor) PM:a ert riktiga namn till mig.

Somliga som deltagit i årsmötet så här långt borde nog ta sig en funderare på att bli medlemmar omedelbums =) Observera att registrering på forumet inte har något att göra med medlemskap i föreningen.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Lupus Maximus;n81624 said:
Jag ser att jag verkar ha fallit bort från listan.
Det beror. Har du nyss fått ett mail från rymdhamster? Du kanske är den person jag har riktigt namn på men inte forumalias.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Rymdhamster;n81628 said:
Det beror. Har du nyss fått ett mail från rymdhamster? Du kanske är den person jag har riktigt namn på men inte forumalias.
Eller PM helt enkelt ditt efternamn till mig. Är du den saknade forumiten jag har slänger jag in dig i listan, annars får du en fin liten anmälningslänk till svar =)
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Jag fick en länk - och fyllde i att jag ville vara kvar - via Sveroks system, för en tid sedan. Räknas det?
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Hmm... det verkar som att sverok stoppade in dig under förra årets medlemmar istället för årets. Jag fixar till det.
 

Zappelina

Swordsman
Joined
22 Oct 2006
Messages
447
Location
Göteborg
Hej jag blir gärna medlem igen. Fick också ett mail från sverok, men det krånglade att fylla i formuläret så jag nerd rageade och stängde av.
Numer är jag välvilligt inställd igen.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Hupp vad konstigt jag trodde att jag återregistrerat mig. Så OM det finns en förening att vara med i 2015 vill jag vara medlem.

/Magnus
 

Lupus Maximus

Tekniker
Joined
13 Jan 2012
Messages
2,746
Location
Stockholm
Magnus Seter;n81801 said:
Hupp vad konstigt jag trodde att jag återregistrerat mig. Så OM det finns en förening att vara med i 2015 vill jag vara medlem.

/Magnus
Eller så ser du till att registrera dig och rösta för att den skall finnas kvar :wink:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Jag märkte att Poseur verkar ha hamnat i samma situation som Sapient, så Poseur är nu inlagd som medlem 2015.

Zappelina: Jobbigt när det strular. Jag tog dina medlemsuppgifter från förra året och la till dig som medlem för i år.
 
Top