Nekromanti Födelsedagsfest Göteborg

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Vi ska ju givetvis inte vara sämmre i Göteborg, vi ska därmed givetvis ha en födelsedagsfest för rollspel.nu här också.
Dock verkar det vara många Göteborgare som inte kan på samma datum som varann, därmed borde vi rösta fram vilket datum det kan bli födelsedagsfest.

Förslag hittils är 15:e och 16:e februari.
Man får givetvis komma med fler förslag.

/Zorbeltuss
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,931
Re: Fäödelsedagsfest Göteborgetvis komma med fler förs

"Fäödelsedagsfest Göteborgetvis komma med fler förs"

Bästa ämnesrubriken någonsin!

:gremlaugh:
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Re: Fäödelsedagsfest Göteborgetvis komma med fler förs

WTF? nu vet jag iallafall var texten hamnade när den slutade skriva i den valiga rutan. Derp.

/Zorbeltuss on the fix
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Re: Fäödelsedagsfest Göteborgetvis komma med fler

Om ni inte blir tillräckligt många på Fredagen den 15:e så är ni alltid välkomna till Borås, så långt bort är det inte.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,318
Location
Göteborg
Röstningen verkar inte direkt ha gett något tydligt utfall. Någon som känner att den vill bestämma? Risken är nämligen att jag bokar upp andra saker under helgen snart om jag inte vet ifall det blir en födelsdagsfest att gå på.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag kan rösta för 15:e så har vi ett datum, det känns endå bra att ha ett datum, men var ska vi vara?

/Zorbeltuss
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Antingen på krogen eller hemma hos nån är ju alternativen, det beror lite på vad vi vill göra antar jag...

Vi kan säkert vara hemma i min tvåa om vi vill spela nåt, jag är öppen för att testa vad som helst. Jag kanske skulle kunna leda något enkelt, till exempel ett spel som heter The Object som jag hittade gratis nånstans. Det låter småspännande men jag har inte hunnit läsa så mycket, och jag vet inte hur jag ska kategorisera det. Nån som provat?

Vill vi bara hinka lite dryckjom så skulle jag rekommendera ett lugnare ställe utan discodunk som till exempel Jerntorgets Brygghus. Jag kommer alltid att rekommendera det stället eftersom då får jag krypavstånd hem plus att man kan käka världens godaste kebabrullar på Järntorget när man blir hungrig.
 

Ghostface

Veteran
Joined
25 Dec 2012
Messages
1
Jag kan gå i god för föregående talare: han är en hyvens kis. 15:e funkar bra för mig med (även den 16:e om det skulle knipa). Jerntorgets Brygghus låter bra.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,087
Location
Göteborg
Jag kan nog dyka upp den 15:e! Jag kan inte lova det, men jag kan inte den 16:e iaf så ni valde den bästa dagen.
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
Ålrajt, då verkar vi bli ett gäng till slut...

Om jag nu uppfattat saken rätt så blir vi:

Zorbeltuss
JohanKarlsson
BMOC
Slanfan
Ghostface
Quisling
och förhoppningsvis Pilzeman

Jag ser fram emot detta!
 
Top