Nekromanti Eye of Terror

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Den världsomspänande kam,panjen kommer allt närmare nu. Tänkte höra miga llite för vad andra tänkte spela för raser till kampanjen och vilka av spelen som de tänkt spela. Själv kommer jag att spela Nercons, och det blir antagligen bra 40K som gäller.
Tror det kan bli ganska kul att se hur kriget tar vändningar, speciellt om de går åt det hållet som du vill :gremsmirk:
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
www.eyeofterror.com öppnade nyligen så det kommer ju dra igång snart(nästa WD?)

tänker om jag får ihop en armé innan kampanjen tar slut(right) spela som Night Lords(Chaos) i någon mindre, obskyr zone där jag kan smiska rumpa
 

Slarn

Excentriker
Joined
6 Dec 2002
Messages
278
Location
Lund
Själv ska jag spela 40k med mina Saim-Hann. Ska försöka samla polarna till att joina kriget här också. Kommer således att möta Dark Eldar och Orks, dags att ta på sig tänkarmössan och börja klura ut strategier! :gremcool:
 

Slarn

Excentriker
Joined
6 Dec 2002
Messages
278
Location
Lund
Re: en eldar craftworld[nt]

Jupp, till största delen går de i rött, med inslag av svart och vitt. Kända för sin stora andel jetbikes och vypers. Kan vara bra att känna till, det finns ju en viss risk att en sån blir det sista du ser... :gremwink:
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Re: en eldar craftworld[nt]

Åhå... är som en chapter, fast för eldar då om jag fattar rätt...
hade bara hört om ulthe, eller vad de nu kallas, de som har ett eget team i kampanjen i vart fall.

Tsss, ingen jetbike blir min död, jag poppar bara upp igen, och gör jag inte det så teleporterar jag och får ännu en chans att göra det...

Det är inte lätt att ta kål på en necron.
Kan i förbifarten passa på och berätta om en högst roande situation jag råkade ut för. Det var en som tog ut en enhet av min warriors här om dan, han blev givet ganska glad över det, tills jag upptäcker att en annan enhet är inom räckhåll, och lyckas med alla we'll be back slag utom tre... Den glada minen var snabbt bortsopad och ersatt med ett hlvt förvånat halt irriterat uttryck :gremwink:
 
Top