Nekromanti Extrainsatt forumsöl fredag 26 Oktober

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Som nin kanske vet kommer DeBracy att gästa oss här nere i Stockholm, och då ska vi inte svika vårt rykte (eller…?) och håller som traditionen kräver extrainsatt forumsöl till hans ära.

Jag har haft mer tur än anth och bokat biblioteksrummet på Bishop's Arms Folkungagatan från kl 5.

Men… killen i telefonen kände inte till oss! Vad är det som pågår hos dem?! Han ville veta hur många vi blir och om vi kommer att äta och sådant.
Jag kunde övertyga honom att vi är regulars och att han kan boka för oss även utan sådana profana detaljer.

Ändå kan det vara bra om ni meddelar här om ni tänker komma. Om det visar sig vara noll intresse, känner jag mig moraliskt bunden att avboka rummet.
 
G

Guest

Guest
Jag ska troligen hem till dalgången då - men fan, jag vill ju också träffa skäggot! Kanske kan man åka hem på lördagen istället... eller? Nåväl, det är ett preliminärt "nej" än så länge.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Yay!

Klart man vill hänga med mysskägget från Västerbotten.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Om jag räknar rätt sammanfallet den 26e precis med att jag avslutat en större uppgift och ännu inte fått nästa. Trevligt.

Och västerbottningar ska man ju för allt i världen se till att inte missa.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Känner mig redan som värsta fina gästen. Det här blir trevligt. :3 Dessutom har inte Hans dykt upp än i alla fall, kanske jag får med mig skägget intakt?
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Spider Jerusalem said:
anth.... vart är den roliga agendan?
Nä du - det här har Debbie och Giz kokat ihop - de får stå för roligheterna.

Men det MINSTA jag förväntar mig är att vi spänner fast Debbies skäggtofsar i bardisken och att Giz dansar lina mellan Debbies haka och baren. :gremsmile:
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
  • Armhävningstävling på spända skäggstrån för alla.
  • Debbie håller ett multimedia föredrag om utveckligen i det kvinnliga skäggmodet i rollspelssetting de senaste 25 åren.
  • Krank visar upp sin kollektion av nörddejting t-shirts.
  • Följt av en paneldiskussion om för och nackdelar av alkohol i rollspel och under rollspelandet
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Vicotnik said:
Även jag dyker upp.
Där emot kommer jag inte bli allt för sen och tyvärr vara så tråkig att jag håller mig till alkoholfrit.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Vicotnik said:
Där emot kommer jag inte bli allt för sen och tyvärr vara så tråkig att jag håller mig till alkoholfrit.
Man är inte tråkig bara för att man inte dricker äckliga saker. Och säger du emot så går jag på bio istället! :gremwink:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Vicotnik said:
Där emot kommer jag inte bli allt för sen och tyvärr vara så tråkig att jag håller mig till alkoholfrit.
Som om du brukade vara fullast... :gremsmile:
 
Top