Nekromanti Expertboken

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Undrar om någon vet hur det ser ut med expertboken som nämts i några inlägg?
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Vi håller på att lägga om vår produktion sedan pocketversionen av Fantasy! blev vår bästsäljare, så den har hoppat bak ett steg i turordning. Ävenyrsboken ska fram först.
 

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Ah, tackar för infon även om jag hade hoppats på något i stil med "den kommer ut idag" :p
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Nope, sorry. SagaGames har i stort sett bara en person som gör själva spelen, och han är busy. ;)
 

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Har ful förståelse för det, gillar spelet, känns så enormt skönt att inte vara nertyngd av en massa regler man måste kunna, tycker det flyter på bättre än många av dom regeltunga spelen som finns.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Tack, det är kul att höra! Just nu håller jag på med ett annat spel, sedan blir det Fantasy! igen!
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Har precis köpt på mig det mesta i både Fantasy & Äventyr. Så nu väntar jag med spänning på mer.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Pratade just med en av killarna på SF-bok i Stockholm. Han rekommenderar regelmässigt Fantasy! när folk ber om råd. Enligt dem det bästa rollspelet för de som vill ha svenska och ett bra spel. *nöjd*.
 

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Har lyckats köpa på mig totalt 3 av regelboken, köpte först regelboken, sen poketversionen och sen packetet med Fantasy!, SciFi! och Action!.. samt båda monsterbökerna och två äventyrs böker, vet inte om det kommit ut nåt mer..
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Det finns tre äventyrsböcker; Mörkret vid stigens slut, Ormgudens dal och Spindelkungens pyramid.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,148
Arfert;n219478 said:
Det finns tre äventyrsböcker; Mörkret vid stigens slut, Ormgudens dal och Spindelkungens pyramid.
De har jag, men inte monsterböckerna. Än.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,148
Arfert;n219490 said:
De börjar ta slut, så passa på! ;)
Då får jag kanske passa på att beställa dem från Adlibris när jag ändå ska beställa MM till D&D5e. Såvida inte du har några i källaren som jag kan få köpa av dig nästa gång vi träffas?

(Rangertheman = Krister P = Arconio)
 

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Saknar endast Mörkret vid stigens slut verkar det som, har inte sett den någonstans dock.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Rangertheman;n219496 said:
Då får jag kanske passa på att beställa dem från Adlibris när jag ändå ska beställa MM till D&D5e. Såvida inte du har några i källaren som jag kan få köpa av dig nästa gång vi träffas?

(Rangertheman = Krister P = Arconio)
Det kanske går att ordna! ;) ...för typ en korvlåda och en öl.
 

Erebus

Veteran
Joined
7 Oct 2006
Messages
174
Arfert;n219510 said:
Mörkret är out of print, sedan länge. Funderar på att ge ut den som pocket.
Därför jag inte sett den någon stans då, köpte alla böker jag hittade som var till Fantasy!
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,148
Erebus;n219505 said:
Saknar endast Mörkret vid stigens slut verkar det som, har inte sett den någonstans dock.
Jag fick leta rätt länge på Tradera och köp och sälj-sidor innan jag fick tag på mitt ex.
 
Top