Ok… Jag tycker att släkten uppenbarligen ser sig själva som bättre än andra men någon rasism eller annan hemsk ”ism” upplever jag inte.Jag vet att det här beskriver en riktig släkt. Men vi har alla sett den här typen av beskrivningar i rollspel och det här är ärkeexemplet på allting man inte ska göra:
Ok… Jag tycker att släkten uppenbarligen ser sig själva som bättre än andra men någon rasism eller annan hemsk ”ism” upplever jag inte.
Detta blir ju bara löjligt . Återigen har nån tatt på sig woke-glasögonen och ser rasismens fula spöke visa trynet .
Den här pk-wokenessen i hela geeksfären börjar gå för långt ,vi kan snart inte använda ord som ancient black dragon för det det är ageism och rasism ist så står woke brigaden där och berättar att vad vi skall säga är drake av aktningsvärd ålder med förhöjd nivå av melatonin.
Jag har aldrig stött på folk som är så besatta av semantik och tonalitet som geeksfären är .
OMG... Jag kom två minuter in innan jag insåg att min hjärna redan zonat ut... Herregud vilken mördande tråkig och bisarr beskrivning. Och ja, det låter som en typisk rasbeskrivning i rollspel.Jag vet att det här beskriver en riktig släkt. Men vi har alla sett den här typen av beskrivningar i rollspel och det här är ärkeexemplet på allting man inte ska göra: