Nekromanti [Evenemang] Spela Symbaroum på Gothcon 2019

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,224
Ser att anmälan ligger ute nu och att tänkte då passa på att puffa för årets Symbaroum-arrangemang, äventyret är nämligen skrivet av undertecknad. Tar ni er dit kan ni även råka drabbas av att få mig som SL.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Jag gissar att detta äventyr så småningom kommer hamna i äventyrspaket 4?
 

Moridin

Veteran
Joined
9 Jul 2017
Messages
17
Bifur;n306132 said:
Ser att anmälan ligger ute nu och att tänkte då passa på att puffa för årets Symbaroum-arrangemang, äventyret är nämligen skrivet av undertecknad. Tar ni er dit kan ni även råka drabbas av att få mig som SL.
Vem vill inte resa över titanerna igen. Till vårat kära gamla, förstörda rike Alberetor!
Skulle vara trevligt att ha dig eller Mattias som SL.
Får hoppas på att SL:a detta själv i framtiden. När jag tyvärr inte kan komma ner till Göteborg.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,303
Location
Kullavik
Bifur;n306132 said:
Ser att anmälan ligger ute nu och att tänkte då passa på att puffa för årets Symbaroum-arrangemang, äventyret är nämligen skrivet av undertecknad. Tar ni er dit kan ni även råka drabbas av att få mig som SL.
Har precis börjat diskussionen med mitt "lag". Detta är såklart ett av våra (eller iaf mina) primära val.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,224
Henke;n306194 said:
Har precis börjat diskussionen med mitt "lag". Detta är såklart ett av våra (eller iaf mina) primära val.
Cool. Siktar på att SLa pass 1 första hand och pass 3 i andra. Ska ju finnas lite tid över för annat också. ????
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,303
Location
Kullavik
Bifur;n306201 said:
Cool. Siktar på att SLa pass 1 första hand och pass 3 i andra. Ska ju finnas lite tid över för annat också. ????
:) ... vem vet, vi kanske kan spela något annat arr tillsammans?
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,224
Bifur;n306201 said:
Cool. Siktar på att SLa pass 1 första hand och pass 3 i andra. Ska ju finnas lite tid över för annat också. ????
Pass 4 ska det så klart vara (tänker inte sitta där ensam mitt i natten och SLa ????)
 
Top