Nekromanti Ett sista arr för Föreningen WRNU?

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,540
Location
Umeå
Förra året var föreningen med på Spellovet genom att jag rollspelade med barn på min dotters fritidshem. Det har jag tänkt göra i år igen, naturligtvis.

Eftersom föreningen formellt fortfarande existerar i Sveroks värld (eller har vi skickat in en avregistrering?) så skulle jag kunna få den där spellovslådan i år igen, om jag ansöker om den senast måndag.

Jag har ingen aning om vad som finns i den där lådan, men den är gratis. Och förra året fick jag med lite spel att ge bort i olika sammanhang. Plus en del stuff som var hopplöst svårt att bli av med XD

Så vad sägs? Kan jag göra det i föreningens namn?
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,307
Föreningen är inte avslutad ännu, så kör på. Jag väntar just nu på svar från vår revisor innan jag kan avsluta kontot. Efter det så kommer vi avsluta föreningen.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
.113;n295594 said:
Innebär detta att du nästa år inte kan få spellovslådan? :/
Inte i föreningen WRNUs namn.
BW skulle t.ex. kunna låta Grottröj bli en SVEROK-förening och fortsätta få spellådan.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,540
Location
Umeå
anth;n295596 said:
Inte i föreningen WRNUs namn.
BW skulle t.ex. kunna låta Grottröj bli en SVEROK-förening och fortsätta få spellådan.
Det kostar bara 9 kr att köpa domännamn under .se idag. Det skulle ju kunna vara så att jag har en baktanke med ett eller flera av domänerna som jag helt plötsligt äger... kanske... ;)
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,540
Location
Umeå
Föreningen WRNU har skänkt tillgångar (från spellådan) till Västangårds fritidsgård. Barn från 6 klass och uppåt kan numera bläddra i Skuggornas mästare, En Garde och Mutant: Genlab Alfa när de hänger där.

Någon som vet vilken sorts tärningar En Garde och Skuggornas mästare kräver?
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Björn Wärmedal;n298064 said:
Någon som vet vilken sorts tärningar En Garde och Skuggornas mästare kräver?
Skuggornas Mästare använder bara T6. En Garde har jag bara spelat en gång, men har för mig att en T20 behövdes där.
 
Top